Нашите ценности и ангажименти
Кои сме ние? Какво ни води в действията ни? С какво се ангажираме? Как го постигаме?
Ангажименти до 2050 г.
Ние от DECATHLON знаем, че дейността ни оказва значително въздействие върху планетата - нашия дом и спортно игрище. Като спортуващи виждаме това всеки ден на местата, на които практикуваме любимите си спортове.
Ето защо DECATHLON се ангажира да даде своя принос за постигането на въглеродна неутралност до 2050 г. в съответствие с Парижкото споразумение, а в краткосрочен план - да намали до 2026 г. абсолютните си емисии с 20% в сравнение с 2021 г. Амбиция, одобрена от Инициативата за научно обосновани цели (SBTi) - независима организация, която съпровожда компаниите с ясно определен план за намаляване на техните емисии на парникови газове, като по този начин помага за предотвратяване на последиците от изменението на климата и подготвя компаниите за бъдещ растеж.
Тази амбиция представлява значителна промяна в сравнение с предишната стратегия на компанията, която се фокусираше върху намаляването на икономическата интензивност.
Декарбонизиране на дейностите на компанията
Намаляване на въглеродния интензитет на продуктите, инвестиране в устойчиви суровини, подкрепа на доставчиците в използването на възобновяеми енергийни източници, декарбонизиране на транспорта, действия в посока подобряване на градската мобилност на клиентите и служителите и др.
Оптимизиране на офертата и създаване на продукти, които ще се използват дълго
Оптимизиране на създаването на икономическа стойност, като същевременно се намаляват емисиите на CO2 (работим върху конструиране на офертата, като взимаме предвид съотношението марж - CO2 за всеки продукт), разработваме продуктова оферта, съобразена с кръговата икономика (продукти, които са устойчиви, могат да бъдат поправяни, могат да се рециклират и проследяват).
Разширяване на кръговите бизнес модели
Разработване на кръгови бизнес модели (продукти "втори живот", отдаване под наем и поправка), с които се гарантира достъпността на спорта и създаването на стойност.
Приключение, започнало през 1976 г.
DECATHLON е нещо повече от търговски бранд. DECATHLON е истинска история и човешко приключение.
Всичко започва с идеята на Мишел Льоклер да продава екипировка за няколко спорта под един покрив и с позициониране, акцентиращо върху качеството на продуктите за начинаещи и на достъпната цена на продуктите от висок клас.
Нашите партньори и съмишленици
Поддържането на открит и конструктивен диалог с външните ни партньори и съмишленици ни дава възможност да разберем по-добре проблемите, с които се сблъскваме, да идентифицираме потенциалните рискове, свързани с нашите дейности, и да разберем по-добре очакванията на потребтелите и тенденциите, които оформят нашия сектор.
Предизвикателствата пред нас са многобройни, както и сътрудничеството ни с външните ни партньори. Този процес изисква постоянна ангажираност и усилия - инвестиция, която е необходима, ако искаме да вземаме възможно най-информираните решения.