QUECHUA Реф. 8641218 4269400

ДЕТСКО ПОЛАРЕНО ЯКЕ С ЕФЕКТ НА АГНЕШКА КОЖА MH500, 7-15 ГОДИНИ

37,90 лв.
24,90 лв.
-34%
Цвят: СИВО / БЕЖОВО
  • СИВО / БЕЖОВО
  • СИНЬО / СИВО
Помощ при избор на размер Моят размер е:
Не се предлага онлайн

Наличност по магазини

Нашият екип, включващ родители на млади туристи, разработи този топъл и дишащ полар, осигуряващ максимум топлина на децата от студ при дейности на открито.

ПРЕДИМСТВА

Лекота

Само 445 г за размер за 10-11-годишно дете.

Свобода на движение

Широка кройка за свобода на движение.

Топлина

Изолиращата от студа материя осигурява оптимална топлина (380 г/м²).

Дишане на тялото

Полиестерната материя отвежда генерираната от тялото влага.

Удобно използване

Мека подплата на яката и на джобовете.

Техническа информация

Поларена материя: изолира, задържайки въздуха

Структурата и развласяването на поларената материя създава обем, който задържа въздуха. Чрез естествените изолационни свойства на задържания въздух поларът запазва топлината на тялото.

УСТОЙЧИВОСТ НА МАТЕРИИТЕ

Извършваме множество лабораторни тестове, за да гарантираме оптимална устойчивост: тест за устойчивост на износване и протриване, потвърждаващ най-вече, че поларите не образуват топчета, тест за запазване на цветовете, за да се провери устойчивостта на боите, и тест за стареене, за да се потвърди, че многократното пране не променя свойствата на тъканта, нито нейните форма, дебелина или вид.

КЪДЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ПОЛАРИТЕ?

Разработен в нашия международен технически център в подножието на Монблан, Франция, този полар се изработва и произвежда от нашите партньори в Китай. Нашите партньори имат доказан експертен опит в производството на полари. Поддържаме с тях тясно сътрудничество. Това бизнеспартньорство, основано на взаимно доверие, ни дава възможността да създаваме продукти с отлични технически характеристики и високо качество.

УСЛОВИЯ НА ТРУД

Ние гарантираме, че нашите доставчици и партньори, често намиращи се в развиващите се страни, където нашето присъствие насърчава създаването на работни места, спазват нашия етичен кодекс.

Чрез одити и благодарение на екипите на място ние гарантираме, че служителите се възползват от качествена работна среда, основана на уважение, възможност за лично развитие и опазване на околната среда.

КОНЦЕПЦИЯ НА ПРОДУКТИТЕ НАШЕТО НОУ-ХАУ

Световният център за концепция, дизайн и разработка на Quechua е базиран в Паси, в подножието на Монблан, в От-Савоа.

Това местоположение го предопределя като идеален сборен пункт за обмен на идеи между нашите екипи (дизайнери, продуктови инженери и мениджъри) и практикуващите спортове в природата.

Страхотно преимущество при проектирането и разработването на продукти за планински туризъм и получаване на експертен опит в областта.

Състав

Състав

Основна материя: 100.0% Полиестер; Допълнителна подплата: 100.0% Полиамид

Съвети за съхранение и поддръжка

Максимална температура на пране 40°C. Нормално третиране. Максимална температура на пране 40°C. Нормално третиране.
Изключено е избелване. Изключено е избелване.
Възможно е сушене в барабанна сушилня. Ниска температура, максимална температура на изхвърляне от барабана 60°C. Възможно е сушене в барабанна сушилня. Ниска температура, максимална температура на изхвърляне от барабана 60°C.
Не гладете. Не гладете.
Не почиствайте на химическо чистене. Не почиствайте на химическо чистене.

Съвети за съхранение

Да се съхранява на закачалка или сгънат, на чисто и сухо място.

Ограничения при използване

Да се държи далече от огън и източник на топлина.

Тестване и гаранция

Тестване на продукт

Извършваме 2 вида термични тестове: - тест на материята на поларите, - изпитване върху термоманекен в изотермична камера, където възпроизвеждаме условията на температура, вятър (5 км/ч) и влажност, каквито се срещат в планината при ход с 5 км/ч. Чрез тези изпитвания одобряваме дизайна и разполагаме термоизолацията там, където най-много се нуждаете от нея.

Гаранция

2 Години

Съгласие от

Продуктите Quechua се тестват в планината в условията, които можете да срещнете по време на преходи. Продуктите се тестват от представителна група потребители на всеки етап от разработването им.