Често задавани въпроси
1. В случай, че нямаш фирмен профил, е необходимо да направиш нова регистрация. След това промени профила си на "Компания" и попълни нужните данни -Тук
** След това трябва да въведеш информацията в меню "Моят профил", като избереш секция "Моите лични данни" и чрез бутон "Промяна на лична информация", отбележиш тип профил “Фирмен".
2 .Добави желаните продукти в кошницата си.
3. Плати поръчката си чрез фирмена дебитна или кредитна карта.
4. Получи поръчката си на избрания от теб адрес, а фактурата открий в профила си.
Проформа поръчка1. Изпратете запитване или се свържете с нашият екип по имейл [email protected]
2. Плати поръчката си чрез банков превод по предварително издадена проформа фактура.
3. Плати поръчката и получи авансова фактура.
4. Получи поръчката си на избрания от теб адрес, а финалната фактурата ще откриеш в имейл кореспондецията с нас.
1. Как мога да получа оферта?
Моля, свържете се с нашия отдел продажби по имейл [email protected], като посочите артикулите и колечествата за които желаете оферта. Посочете вашия адрес за фактуриране и доставка.Нашият екип ще изготви оферта и ще ви я изпрати. Ще получите по имейл резюмето и процедурата, която трябва да следвате, за да потвърдите вашата оферта.
2. Каква е валидността на офертата?
Офертата е валидна 30 дни. Ако сте изминали тази дата, не се колебайте да ни поискате нова оферта.
3. Аз съм физическо лице мога ли да поръчам?
Да, не се колебайте да се свържете с нашия отдел продажби по имейл [email protected]
За всички поръчки на стойност под 2 000 лв Стойността на доставката се изчислява спрямо обема и теглото на поръчката.
*Безплатната доставка е за всички поръчки над 1000 лв, които са направени в периода от 01.12.2024 до 20.12.2024 г. и са платени по банков път.
2. Какъв е срока за доставка?
Бихме искали да Ви информираме, че артикулите сe поръчват от складовете ни в Европа и поради тази причина очакваното време за доставка е от 5 до 14 работни дни.
3. Има ли възможност да вземем артикулите от Ваш магазин без да се начислява доставката?
Доставка за B2B поръчка се начислява винаги без значение от адреса за доставка.
4. Възможно ли е сумата за доставката да не е включена в проформа фактурата, а да бъде на отделна?
Да, разбира се . Нашият екип ще издаде необходимите документи.
5. Възможна ли е доставка до етаж?
Доставката се извършва до избран от Вас адрес.
Мястото на доставка означава на прага на сградата , ниво нула, без
ограничение или риск за превозното средство за доставка.
6. Възможна ли е доставка в чужбина?
DECATHLON B2B ви доставя само в Република България. Доставката се извършва до избран от Вас адрес. Мястото на доставка означава на прага на сградата на клиента, ниво нула, без ограничение или риск за превозното средство за доставка.
7. Възможна ли е доставка до адрес ,различен от адреса за фактуриране?
Напълно възможно е да имате адрес за доставка, различен от адреса за фактуриране. При създаване на поръчката, информирайте екипът ни своевременно за адресът за доставка.
9. Все още не съм получил поръчката си какво да правя?
Не се колебайте да се свържете с нашия отдел продажби по имейл [email protected]
Всички продукти имат търговска гаранция, която е 2 (две) години.
2. Връщане или замяна на продукт?