Скрий филтрите
Активни филтри
0
Сортиране по:
Активни филтри
0
Тези продукти ще грабнат вниманието ти!
VITTORIA
8783776
4801380
ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ TERRENO WET 700X38 TNT TUBELESS READY МЕК БОРД, ЧЕРНА
74,90 лв.
Не се предлага доставка до този адрес ()
Наличност в магазини
Към настоящия момент този продукт не е наличен за Вашия регион
Изберете размер
Наличност в магазини
Гумата за гравел колоездене Vittoria Terreno Wet 700x38 Tubeless TNT антрацит с мек борд е идеална за мокри терени.
Предимства

Ефективност
Средната част на протектора е бърза и осигурява добро сцепление.
Устойчивост на пробиване
Найлонов защитен слой под средната част на протектора и на кантовете.
Сцепление
Профилът осигурява добро сцепление на мокър терен.
Тегло
500 г
Комфорт
Tubeless Ready осигурява комфорт, особено по черни пътища.ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Описание
Гумата Vittoria Wet е съвършеното оръжие за каране в дъжда. Протекторът ѝ не прилича на никой друг. Отвореният дизайн с разминаващи се грайфери и с ламели на Terreno Wet осигурява професионална ефективност върху различни мокри терени.
С технологията TNT (Tube - NoTube) гумата има допълнителен слой отстрани и е подходяща за употреба както с вътрешна гума, така и при безкамерен монтаж.
С технологията TNT (Tube - NoTube) гумата има допълнителен слой отстрани и е подходяща за употреба както с вътрешна гума, така и при безкамерен монтаж.
Tubeless TNT – изключителна защита срещу спукване
Гумите Vittoria Gravel разполагат със слой за защита от спукване между каркаса и протектора. Той е изработен от найлон – издръжлив и лек материал. Вариантите Tubeless TNT имат и два слоя найлон по кантовете на гумата. Те предпазват страничните части от срязване и пробиване, предизвикани от камъни и тръни. Конструкцията TNT осигурява подходящи за каране с или без вътрешна гума здравина и издръжливост.
Графен
При производството на гумите за гравел на Vittoria е използван уникалният материал графен. Този в протектора свежда до минимум съпротивлението при търкаляне и пробиванията, като същевременно удължава живота на гумата. За зоната на кантовете са използвани два различни вида графен. Базовият осигурява стабилност при натоварванията при завиване и защита от срязване. Повърхностният повишава допълнително стабилността в завой, както по сухи, така и по мокри терени.
Как да прецените износването на гумата?
За отчитане степента на износване на шосейните гуми и най-вече на необходимостта от смяна трябва да се проверява състоянието на протектора. Белезите на износване включват:
Разнищване на протектора; Поредица микро цепнатини; Заглаждане на протектора; Подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.
Разнищване на протектора; Поредица микро цепнатини; Заглаждане на протектора; Подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.
Как се демонтира гума?
За да демонтирате гумата, трябва да изпуснете изцяло въздуха от вътрешната гума.
След това може да извадите гумата от шината с помощта на щанга за демонтаж.
След това може да извадите гумата от шината с помощта на щанга за демонтаж.
Как се монтира гума tubeless ready?
На този адрес ще намерите видеоматериал, в който стъпка по стъпка е показано как се осъществява монтаж на гума tubeless ready без вътрешна:
https://youtu.be/x80_Is3LjdU
За Tubeless Ready монтаж са необходими:
Вентил tubeless,
бандажна лента tubeless,
латексова течност,
шина tubeless ready,
крачна помпа или компресор.
https://youtu.be/x80_Is3LjdU
За Tubeless Ready монтаж са необходими:
Вентил tubeless,
бандажна лента tubeless,
латексова течност,
шина tubeless ready,
крачна помпа или компресор.
Как се напомпва гума?
Напомпвайте внимателно.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.
Съветите на експертите
При напомпване на гумата определете налягането според конкретния терен и най-вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно - в сухо време може да напомпате повече.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно - в сухо време може да напомпате повече.