VITTORIA
8247566
ГУМА ЗА ПЛАНИНСКИ ВЕЛОСИПЕД EASY RIDER 26x1.95 ТВЪРД БОРД, ЧЕРНА
24,90 лв.
Наличност в магазини
Наличност в магазини
Предназначена за планинско колоездене в свободното време по сухи пътеки.
Предимства

Съвместимост
За вътрешни гуми 26x1.7 до 26x2.1 и гуми 26".Не е tubeless.
Мултифункционалност
Грайферите в централната зона са по-плитки за по-слабо съпротивление при каране.
Сцепление
по-изразени грайфери отстрани за повишена сигурност в завоите.ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Напомпване на гумата
Напомпвайте внимателно.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата, в PSI или в барове (1 бар = 14,51 PSI).
Например върху гума за планински велосипед може да намерите: налягане = мин. 2,5 бара / 35 PSI - макс. 4,5 бара / 65 PSI. Тази информация варира според гумата и нейната широчина.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата, в PSI или в барове (1 бар = 14,51 PSI).
Например върху гума за планински велосипед може да намерите: налягане = мин. 2,5 бара / 35 PSI - макс. 4,5 бара / 65 PSI. Тази информация варира според гумата и нейната широчина.
Съветите на експертите.
При напомпване на гумата определете налягането според конкретния терен и най-вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението. Обратно - в сухо време може да напомпате повече.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението. Обратно - в сухо време може да напомпате повече.
Проверка на степента на износване на гумата
За отчитане степента на износване на гумите и най-вече на необходимостта от смяна, трябва да проверявате състоянието на протектора. Именно той е в пряк контакт с терена, по който карате, съответно определя и ефикасността на гумата.
Гумата е износена и трябва да се смени, когато грайферите по протектора са износени. Можете да усетите това износване чрез загубата на сцепление при каране.
Гумата е износена и трябва да се смени, когато грайферите по протектора са износени. Можете да усетите това износване чрез загубата на сцепление при каране.
Демонтиране на гумата
За да демонтирате гумата, трябва да изпуснете изцяло въздуха от вътрешната гума. След това ще са ви нужни щанги за демонтиране, за да извадите гумата от шината.
Монтиране на гумата
За да монтирате гумата, първо поставете единия борд (= твърдата или мека част, според модела, която определя формата на гумата) върху шината.
След това напомпайте вътрешната гума до около 30% от капацитета ѝ, преди да я поставите в шината (предварителното напомпване ограничава риска от прищипване на вътрешната гума).
Накрая фиксирайте и другия ръб около шината, започвайки от обратната на вентила страна.Остава само да напомпате гумата.
След това напомпайте вътрешната гума до около 30% от капацитета ѝ, преди да я поставите в шината (предварителното напомпване ограничава риска от прищипване на вътрешната гума).
Накрая фиксирайте и другия ръб около шината, започвайки от обратната на вентила страна.Остава само да напомпате гумата.