VAN RYSEL
Реф.
8916026
5394094
ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД NCR CF ALLROAD APEX, СИВ
4449,00 лв.
Наличност по магазини
Наличност по магазини
Велосипед от карбон, разработен за максимално удоволствие от колоезденето. Ефективен и многофункционален.
ПРЕДИМСТВА
Лесно използване
Нова електрическа трансмисия с 12 скорости с една плоча.Лекота
Рамка и вилка от карбон.Ефективност
Карбонова рамка.Спирачна сила
Хидравличните дискови спирачки са мощни и плавни.Техническа информация
ГАМАТА NCR CF
Néo raCeR Carbon Frame е нашият най-универсален велосипед, който остава ориентиран към постигане на отлични резултати. Той е част от гамата RACE и спортният му характер ще изкуши колоездачите, търсещи високоефективен велосипед.
Независимо дали сте начинаещ, или по-опитен състезател, този велосипед ще ви изненада с възможностите си.
Без значение какъв е монтажът, велосипедите от гамата NCR са оборудвани с хидравлични дискови спирачки за прогресивно спиране по всяко време.
Независимо дали сте начинаещ, или по-опитен състезател, този велосипед ще ви изненада с възможностите си.
Без значение какъв е монтажът, велосипедите от гамата NCR са оборудвани с хидравлични дискови спирачки за прогресивно спиране по всяко време.
МНОГОФУНКЦИОНАЛЕН ВЕЛОСИПЕД С ЕДНА ПЛОЧА
Този велосипед е идеалният спътник за дебютиране в състезания от най-ранна възраст или за първи участия в триатлони. Широката рамка и гумите Allroad със сечение 35 мм ще ви дадат възможност да откриете бързите трасета наоколо.
Тази версия с една плоча е предназначена за колоездачи, които държат на простотата и удоволствието от шосейното колоездене. Надеждна, семпла и бърза електрическа трансмисия.
Тази версия с една плоча е предназначена за колоездачи, които държат на простотата и удоволствието от шосейното колоездене. Надеждна, семпла и бърза електрическа трансмисия.
ПО-ПОДРОБНО ЗА РАМКАТА
Рамката и вилката са 100% карбонови. Карбонът осигурява по-ниско тегло, по-голяма коравина и отлична динамика.
Избрахме карбон и за вилката, за да осигурим директно и прецизно управление.
Боядисаната рамка на NCR CF тежи 1200 г при размер M, вилката тежи 413 г.
Широчина на рамката: може спокойно да монтирате гуми със сечение 35 мм. Внимание: с гуми от 38 мм има голям риск да повредите боята.
Избрахме карбон и за вилката, за да осигурим директно и прецизно управление.
Боядисаната рамка на NCR CF тежи 1200 г при размер M, вилката тежи 413 г.
Широчина на рамката: може спокойно да монтирате гуми със сечение 35 мм. Внимание: с гуми от 38 мм има голям риск да повредите боята.
УПРАВЛЕНИЕ
Компонентите на управлението на NCR CF – лапа и oversize кормило VAN RYSEL, са изцяло от алуминий.
Размер на лапата според размера на рамката –
XXS: 60 мм. XS: 70 мм. S: 80 мм.
M: 90 мм.
L: 100 мм. XL: 110 мм.
Широчина на кормилото –
XXS, XS, S: 400 мм.
M, L , XL: 420 мм.
Размер на лапата според размера на рамката –
XXS: 60 мм. XS: 70 мм. S: 80 мм.
M: 90 мм.
L: 100 мм. XL: 110 мм.
Широчина на кормилото –
XXS, XS, S: 400 мм.
M, L , XL: 420 мм.
ЕЛЕКТРИЧЕСКА ТРАНСМИСИЯ SRAM APEX AXS
Този модел е оборудван с пълна командна група SRAM APEX AXS. Наследявайки технологиите на групата Force, този нов модел преобръща представите.
Изцяло безжична система с изключително лесни монтаж и смяна на части.
Може да персонализирате всички настройки чрез приложението SRAM connect от вашия смартфон.
Групата функционира с една батерия. Откача се лесно, за да се зареди.
Тегло: 3050 г.
BB: DUB PressFit Bottom B.
Изцяло безжична система с изключително лесни монтаж и смяна на части.
Може да персонализирате всички настройки чрез приложението SRAM connect от вашия смартфон.
Групата функционира с една батерия. Откача се лесно, за да се зареди.
Тегло: 3050 г.
BB: DUB PressFit Bottom B.
ПРЕДАВКИ
Велосипедът е оборудван с курбел с една плоча SRAM APEX AXS 46. Плочата с 46 зъба дава възможност за по-бързо педалиране със средните венци на касетата.
Касета SRAM XPLR PG-1231 11/44 зъба със следното разпределение:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Верига Apex AXS.
Дължина на рамената според размера велосипед: XS: 165 мм. S: 170 мм;
M: 172,5 мм;
L, XL: 175 мм
Касета SRAM XPLR PG-1231 11/44 зъба със следното разпределение:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Верига Apex AXS.
Дължина на рамената според размера велосипед: XS: 165 мм. S: 170 мм;
M: 172,5 мм;
L, XL: 175 мм
ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА
Трансмисията изисква редовна поддръжка, особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Добрата поддръжка гарантира по-дълъг живот на употреба.
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ
При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живота на добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живота на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живота на добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живота на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
ДИСКОВИ СПИРАЧКИ
Дискова спирачка SRAM Paceline с диск от 160 мм в предната и в задната част.
Лостчето може да се регулира, така че да пасне точно на ръката ви.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
Лостчето може да се регулира, така че да пасне точно на ръката ви.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
Капли FULCRUM RACING3 DB Tubeless (1)
Каплите Racing 3 DB са високотехнологичен продукт, проектиран да повиши нивото на ефективност в максимално широк диапазон от ситуации и да дефинира нов стандарт по отношение на потребителското удовлетворение и надеждността.
Главините с лагери, конуси и чашки повишават значително ефикасността им при търкаляне, а стоманените спици, които поглъщат вибрациите с 25% по-добре от Racing Zero, осигуряват комфорт..
Тази капла е многофункционална и надеждна.
Главините с лагери, конуси и чашки повишават значително ефикасността им при търкаляне, а стоманените спици, които поглъщат вибрациите с 25% по-добре от Racing Zero, осигуряват комфорт..
Тази капла е многофункционална и надеждна.
Капли FULCRUM RACING3 DB Tubeless (2)
Широчина на шините: Предна: 23,8 мм.
Тип капли: с гуми.
Височина на шината: 28 мм.
Тегло на чифта: 1660 г.
Предни спици: 21 (7 отляво - 14 отдясно).
Задни спици: 21 (14 отляво - 7 отдясно).
Лагери: Система с конуси и чашки, регулируеми.
Главина: алуминиева, алуминиеви тапи.
Тяло за свободен ход: Shimano Sram 10/11 скорости.
Тегло на потребителя до 109 кг.
Тип капли: с гуми.
Височина на шината: 28 мм.
Тегло на чифта: 1660 г.
Предни спици: 21 (7 отляво - 14 отдясно).
Задни спици: 21 (14 отляво - 7 отдясно).
Лагери: Система с конуси и чашки, регулируеми.
Главина: алуминиева, алуминиеви тапи.
Тяло за свободен ход: Shimano Sram 10/11 скорости.
Тегло на потребителя до 109 кг.
ГУМИ HUTCHINSON OVERIDE
Размери: 700 X 35 C.
За да направим този модел многофункционален в най-висока степен, монтирахме гуми Hutchinson overide, с които спокойно може да преминавате от шосе към пътеки и обратното.
Tubeless ready.
За да направим този модел многофункционален в най-висока степен, монтирахме гуми Hutchinson overide, с които спокойно може да преминавате от шосе към пътеки и обратното.
Tubeless ready.
TUBELESS МОНТАЖ ИЛИ МОНТАЖ С ВЪТРЕШНА ГУМА
Препоръчваме ви да използвате безкамерен (tubeless) монтаж – с велосипеда се продава tubeless вентил.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
ПОЗИЦИЯ
Алуминиево седалково колче VAN RYSEL с диаметър 27,2 мм.
XS: 250 мм;
S, M, L: 350 мм;
XL: 400 мм.
Седалка VAN RYSEL.
XS: 250 мм;
S, M, L: 350 мм;
XL: 400 мм.
Седалка VAN RYSEL.
Педали
Велосипедът се продава без педали.
ИЗБОР НА РАЗМЕР
Погледнете таблицата с данни за геометрията на велосипеда.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив, искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив, искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Състав
Състав
Рамка: 100.0% Въглерод
Съвети за съхранение и поддръжка
Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C.
Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране.
Гладете при максимална температура на подложката 150°C.
Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране.
Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C.
Тестване и гаранция
Гаранция за частите
5 години за рамката, 2 години за частите.