VAN RYSEL
Реф.
8812536
4907344
ВЕЛОСИПЕД RCR PRO REPLICA DURA ACE DI2, DECATHLON AG2R TEAM
16549,00 лв.
Наличност по магазини
Наличност по магазини
Създаден за лични рекорди и победи в състезания, RCR Pro – моделът на колоездачния отбор DECATHLON AG2R LA MONDIALE, е при вас.
ПРЕДИМСТВА
Аеродинамика
Рамка/вилка: разработени съвместно с ONERA и изпитани в аеродинамичен тунел.Лекота
6,910 кг в размер M (монтаж TLR).Ефективност
Рамка от високомодулен карбон за оптимизиране на всеки сантиметър.Техническа информация
ГАМАТА RCR
Гамата RCR ще очарова всички колоездачи, които търсят безкомпромисно окомплектован велосипед. Ефективността е в основата на концепцията. Сечението на всяка тръба е изчислено така, че да осигурява максимална ефективност при основните ъгли на насрещен въздушен поток (-15°/+15°).
Този модел е от категорията велосипеди "aero light": оптимален баланс между лекота, здравина и аеродинамика; резултат: изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, изберете RCR.
Този модел е от категорията велосипеди "aero light": оптимален баланс между лекота, здравина и аеродинамика; резултат: изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, изберете RCR.
КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ RCR И RCR PRO?
Ключови за рамката от карбон са геометрията, формата и наслояването. Наслояване е подредбата и ориентацията на карбоновите влакна. Не всички влакна имат едни и същи свойства.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR PRO е готов за колоездене на най-високо ниво.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR PRO е готов за колоездене на най-високо ниво.
ПО-ПОДРОБНО ЗА РАМКАТА
Боядисана, рамката на RCR PRO тежи 790 г в размер M.
Боядисана, вилката на RCR тежи 380 г в размер M.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 32 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
Боядисана, вилката на RCR тежи 380 г в размер M.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 32 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
УПРАВЛЕНИЕ
Разработихме управлението на RCR Pro съвместно с нашия партньор Deda. Целта ни беше да подобрим аеродинамиката чрез по-малка фронтална повърхност, осигурявайки оптимална ергономичност в 3-те опорни точки (лостчета, горна част и кухина на кормилото). Маркучите са изцяло интегрирани за изчистен дизайн.
COMBO DEDA X VR според размера на рамката
(дължина на лапата x широчина на кормилото) –
XS: 90 X 380;
S: 90 X 400;
M: 100 X 400;
L: 110 X 400;
XL: 120 x 400.
COMBO DEDA X VR според размера на рамката
(дължина на лапата x широчина на кормилото) –
XS: 90 X 380;
S: 90 X 400;
M: 100 X 400;
L: 110 X 400;
XL: 120 x 400.
ГРУПА SHIMANO DURA ACE DI2 + ДАТЧИК ЗА МОЩНОСТ
RCR Pro replica е оборудван с пълна група SHIMANO DURA ACE R9200 DI2 12S – най-бързата и най-усъвършенствана до този момент трансмисия.
Датчикът за мощност DURA-ACE FC-R9200-P предоставя всичко необходимо за колоездачите, разчитащи на данните за положенията усилия. Презареждащата се литиевойонна батерия е лесна за използване, а свързаността чрез Bluetooth®LE и ANT + гарантира лесно конфигуриране.
https://bike.shimano.com/fr-FR/product/component/dura-ace-r9200.html
Датчикът за мощност DURA-ACE FC-R9200-P предоставя всичко необходимо за колоездачите, разчитащи на данните за положенията усилия. Презареждащата се литиевойонна батерия е лесна за използване, а свързаността чрез Bluetooth®LE и ANT + гарантира лесно конфигуриране.
https://bike.shimano.com/fr-FR/product/component/dura-ace-r9200.html
ТРАНСМИСИЯ SHIMANO DURA ACE DI2 12S
ПАЛЦОВА КОМАНДА: SHIMANO DURA ACE R9270
Преден дерайльор: SHIMANO DURA ACE KFDR9250.
Заден дерайльор: SHIMANO DURA ACE KRDR9250D (макс. 34 зъба).
Венец-касета: SHIMANO DURA ACE KCSR9200 11-34.
Курбел: SHIMANO DURA ACE KFCR9200 52/36 POWER.
Дължина на рамената според размера велосипед –
XS: 165 мм;
S: 170 мм;
M: 172,5 мм;
L: 175 мм.
Верига SHIMANO DURA ACE KCNM9100 12S.
Преден дерайльор: SHIMANO DURA ACE KFDR9250.
Заден дерайльор: SHIMANO DURA ACE KRDR9250D (макс. 34 зъба).
Венец-касета: SHIMANO DURA ACE KCSR9200 11-34.
Курбел: SHIMANO DURA ACE KFCR9200 52/36 POWER.
Дължина на рамената според размера велосипед –
XS: 165 мм;
S: 170 мм;
M: 172,5 мм;
L: 175 мм.
Верига SHIMANO DURA ACE KCNM9100 12S.
ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА
Трансмисията изисква редовна поддръжка, особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Така тя ще издържи по-дълго.
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ
При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
ДИСКОВИ СПИРАЧКИ
Дискови спирачки SHIMANO DURA ACE с дискове 160 отпред и 140 мм отзад.
Хидравличните дискови спирачки DURA ACE гарантират по-плавно и по-мощно спиране.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването гарантира по-добро сцепление между накладките и диска.
Хидравличните дискови спирачки DURA ACE гарантират по-плавно и по-мощно спиране.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването гарантира по-добро сцепление между накладките и диска.
ПОДДРЪЖКА НА ХИДРАВЛИЧНИ СПИРАЧКИ
Хидравличните спирачки работят на принципа на затворен кръг между спирачното лостче и спирачния апарат.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И РЕГУЛИРАНЕ
Внимание: не задействайте спирачките без капла – така рискувате да залепите накладките.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
КАПЛИ SWISS SIDE HADRON² 500 ULTIMATE
С дългогодишен опит от F1, производителят Swiss Side комбинира първокласно швейцарско майсторство с най-добрите материали, за да ви предложи най-ефективните капли на пазара. Те гарантират възможно най-ниското съпротивление на въздуха и несравнима стабилност при вятър.
SWISS SIDE HADRON ULTIMATE 500 Hyperglide.
Керамични лагери SINC. Главина DT Arc 180.
Височина на профила: 50 мм.
Вътрешна широчина: 20 мм.
Тегло за чифт: 1470 г.
https://www.swissside.com/
SWISS SIDE HADRON ULTIMATE 500 Hyperglide.
Керамични лагери SINC. Главина DT Arc 180.
Височина на профила: 50 мм.
Вътрешна широчина: 20 мм.
Тегло за чифт: 1470 г.
https://www.swissside.com/
ГУМИ CONTINENTAL GP 5000S
Шосейната гума Continental Grand Prix 5000 S TR е най-леката и бърза гума. Снабдена е с по-здрави кантове от своя предшественик GP 5000. Карайте по-бързо и по-удобно, с повишена защита срещу спукване.
700x28: налягане между 4,00 и 6,50 бара.
280 г.
700x28: налягане между 4,00 и 6,50 бара.
280 г.
TUBELESS МОНТАЖ ИЛИ МОНТАЖ С ВЪТРЕШНА ГУМА
Препоръчваме ви да използвате безкамерен (tubeless) монтаж – с велосипеда се продава tubeless вентил.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и дава възможност за самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и дава възможност за самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
ПОЗИЦИЯ
Карбоново седалково колче RCR с офсет 15 мм.
Дължина в зависимост от размера на велосипеда –
XXS: 271.
XS: 316.
S: 331.
M: 356.
L/XL: 406.
Седалка FIZIK VENTO ARGO 00 140 мм.
Тази състезателна седалка е разработена в сътрудничество с професионални колоездачи. Отличава се с къса предна част, която повишава стабилността и облекчава натиска в зоната на слабините.
Тегло: 134 г.
Дължина в зависимост от размера на велосипеда –
XXS: 271.
XS: 316.
S: 331.
M: 356.
L/XL: 406.
Седалка FIZIK VENTO ARGO 00 140 мм.
Тази състезателна седалка е разработена в сътрудничество с професионални колоездачи. Отличава се с къса предна част, която повишава стабилността и облекчава натиска в зоната на слабините.
Тегло: 134 г.
Педали
Продава се без педали.
КАКЪВ РАЗМЕР ДА ИЗБЕРЕТЕ?
Погледнете таблицата с данни за геометрията на велосипеда.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив – искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив – искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Състав
Състав
Рамка: 100.0% Въглерод
Съвети за съхранение и поддръжка
Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C.
Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране.
Гладете при максимална температура на подложката 150°C.
Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране.
Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C.
Тестване и гаранция
Тестване на продукт
RCR Pro е тестван и одобрен от колоездачите от професионалния ни екип, участващ в международни състезания – DECATHLON AG2R LA MONDIALE.
Съгласие от
Сам Бенет, Бен О'Конър, Виктор Лафе, Феликс Гал, Орелиен Паре Пентр, Дри дьо Бонд, Оливие Насен. И от всички състезатели от професионалния отбор DECATHLON AG2R LA MONDIALE.
Гаранция за частите
Нашите карбонови рамки и вилки са с гаранция 5 години.