VAN RYSEL
Реф.
8784849
4803594
ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД RCR PRO RED ETAP AXS POWER
15649,00 лв.
Наличност по магазини
Наличност по магазини
RCR PRO е проектиран за състезатели с една основна цел: постигане на победа, независимо от терена, денивелацията и индивидуалните особености на колоездача.
ПРЕДИМСТВА
Аеродинамика
Рамката и вилката са преминали изпитания в аеродинамичен тунел.Лекота
6,9 кг в размер M.Мултифункционалност
Готов за победа по всякакви терени: равнинни и планински.Ефективност
Рамка и вилка от 100% карбон.Спирачна сила
Хидравличните дискови спирачки са мощни и плавни.Техническа информация
ГАМАТА RCR
Гамата RCR ще очарова всички колоездачи, които търсят безкомпромисно окомплектован велосипед. Ефективността е в основата на концепцията. Сечението на всяка тръба е изчислено така, че да осигурява максимална ефективност при основните ъгли на насрещен въздушен поток (-15°/+15°).
Този модел е от категорията велосипеди "aero light": оптимален баланс между лекота, здравина и аеродинамика; резултат: изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, изберете RCR.
Този модел е от категорията велосипеди "aero light": оптимален баланс между лекота, здравина и аеродинамика; резултат: изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, изберете RCR.
КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ RCR И RCR PRO?
Ключови за рамката от карбон са геометрията, формата и наслояването. Наслояване е подредбата и ориентацията на карбоновите влакна. Не всички влакна имат едни и същи свойства.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR PRO е готов за колоездене на най-високо ниво.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR PRO е готов за колоездене на най-високо ниво.
ПО-ПОДРОБНО ЗА РАМКАТА
Боядисана, рамката на RCR в размер М тежи 830 г.
Боядисана, рамката на RCR PRO в размер М тежи 790 г.
Боядисана, вилката на RCR в размер М тежи 380 г.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 32 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
Боядисана, рамката на RCR PRO в размер М тежи 790 г.
Боядисана, вилката на RCR в размер М тежи 380 г.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 32 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
УПРАВЛЕНИЕ
Интелигентно проектираната кормилна система с вътрешни жила гарантира плавно управление и се поддържа лесно.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, лапата е олекотена, без това да се отразява на здравината ѝ.
XS: 80 мм. S: 90 мм.
M: 100 мм.
L: 110 мм. XL: 120 мм.
Кормило DEDA SUPERZERO RS (карбон).
Посочените размери на Deda са от край до край (например: кормило 400 мм; измерено от ос до ос = 420 мм – ширина, указана от Deda).
Ширина от ос до ос:
XS/S: 400 мм.
M/L: 420 мм. XL: 440 мм.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, лапата е олекотена, без това да се отразява на здравината ѝ.
XS: 80 мм. S: 90 мм.
M: 100 мм.
L: 110 мм. XL: 120 мм.
Кормило DEDA SUPERZERO RS (карбон).
Посочените размери на Deda са от край до край (например: кормило 400 мм; измерено от ос до ос = 420 мм – ширина, указана от Deda).
Ширина от ос до ос:
XS/S: 400 мм.
M/L: 420 мм. XL: 440 мм.
КОМАНДНА ГРУПА RED ETAP AXS + ДАТЧИК ЗА МОЩНОСТ QUARQ
Велосипед RCR PRO, оборудван с пълна група SRAM RED ETAP AXS с датчик за мощност QUARQ. Датчикът за мощност е задължителен за колоездачите, които искат да напредват, планирайки своите тренировки.
Общо тегло на трансмисията: 2503 г с датчик за мощност.
Електрическата група разполага с две отделни батерии (по една за всеки дерайльор). С приложението SRAM connect може да задавате параметрите на велосипеда и да получавате данни за представянето си.
Общо тегло на трансмисията: 2503 г с датчик за мощност.
Електрическата група разполага с две отделни батерии (по една за всеки дерайльор). С приложението SRAM connect може да задавате параметрите на велосипеда и да получавате данни за представянето си.
ТРАНСМИСИЯ SRAM RED ETAP AXS
ПАЛЦОВА КОМАНДА: RED AXS D1 2PC.
Преден дерайльор: RED AXS D1.
Заден дерайльор: RD RED ETAP AXS D1 MAX 36 зъба.
Касета: RED XG 129010-33.
Курбел: FC SRAM RED AXS PM 48/35 зъба.
XXS: 165 мм; XS: 165 мм;
S: 170 мм;
M: 172,5 мм; L: 175 мм.
Верига SRAM RED.
Частите SRAM могат лесно да се сменят при нужда, а гамите RED, FORCE и RIVAL са взаимносъвместими.
Преден дерайльор: RED AXS D1.
Заден дерайльор: RD RED ETAP AXS D1 MAX 36 зъба.
Касета: RED XG 129010-33.
Курбел: FC SRAM RED AXS PM 48/35 зъба.
XXS: 165 мм; XS: 165 мм;
S: 170 мм;
M: 172,5 мм; L: 175 мм.
Верига SRAM RED.
Частите SRAM могат лесно да се сменят при нужда, а гамите RED, FORCE и RIVAL са взаимносъвместими.
ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА
Трансмисията изисква редовна поддръжка, особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Така тя ще издържи по-дълго.
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ
При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
ДИСКОВИ СПИРАЧКИ
Дискови спирачки SRAM RED с дискове 160 отпред и 140 мм отзад.
Дисковите спирачки SRAM RED са хидравлични, което прави спирането по-плавно и по-мощно, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
Дисковите спирачки SRAM RED са хидравлични, което прави спирането по-плавно и по-мощно, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
ПОДДРЪЖКА НА ХИДРАВЛИЧНИ СПИРАЧКИ
Хидравличните спирачки работят на принципа на затворен кръг между спирачното лостче и спирачния апарат.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И РЕГУЛИРАНЕ
Внимание: не задействайте спирачките без капла – така рискувате да залепите накладките.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
КАПЛИ ZIPP 454 SW
Свръхбързи и многофункционални, каплите ZIPP изпълняват мисията си при всякакви изпитания и във всякакви ситуации, а тя е: победа.
454 SW е върхово съчетание от характеристики за ефективност. Формата на шината е SawTooth 53/58 мм, вдъхновена от биомимикрията, и намалява аеродинамичното съпротивление и ефектите на страничния вятър.
Капла от 100% карбон без вътрешен ръб, tubeless ready.
Профилът ѝ е с височина 58 мм.
454 SW е върхово съчетание от характеристики за ефективност. Формата на шината е SawTooth 53/58 мм, вдъхновена от биомимикрията, и намалява аеродинамичното съпротивление и ефектите на страничния вятър.
Капла от 100% карбон без вътрешен ръб, tubeless ready.
Профилът ѝ е с височина 58 мм.
ГУМИ MICHELIN POWER CUP BLACK
С шосейните гуми Michelin Power Cup ще карате уверено на състезания и тренировки. Тези гуми, използвани от отбора "Cofidis" за състезания, осигуряват скорост и ефективност, вдъхновени директно от технологията MotoGP.
Технологията Michelin Aramid Shield и каркасът 3x120 TPI им гарантират лекота и надеждност. Материалът Michelin GUM-X осигурява добро поведение по шосе и добра стабилност по суха или влажна почва.
700x28: макс. налягане между 4,00 и 5,00 бара.
Технологията Michelin Aramid Shield и каркасът 3x120 TPI им гарантират лекота и надеждност. Материалът Michelin GUM-X осигурява добро поведение по шосе и добра стабилност по суха или влажна почва.
700x28: макс. налягане между 4,00 и 5,00 бара.
TUBELESS МОНТАЖ ИЛИ МОНТАЖ С ВЪТРЕШНА ГУМА?
Велосипедът е с безкамерен монтаж (tubeless). Трябва само да се добави предоставената латексова течност през вентила.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
ПОЗИЦИЯ
Карбоново седалково колче RCR: 15 мм.
Седалка FIZIK ARGO VENTO 00.
Състезателните ни седалки, разработени съвместно с професионални колоездачи, са с къс връх, който спомага за по-голяма стабилност и намаляване на натиска върху меките тъкани.
Тегло: 144 г (140 мм).
Седалка FIZIK ARGO VENTO 00.
Състезателните ни седалки, разработени съвместно с професионални колоездачи, са с къс връх, който спомага за по-голяма стабилност и намаляване на натиска върху меките тъкани.
Тегло: 144 г (140 мм).
Педали
Продава се без педали.
КАКЪВ РАЗМЕР ДА ИЗБЕРЕТЕ?
Погледнете таблицата с данни за геометрията на велосипеда.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив – искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив – искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Състав
Състав
Рамка на велосипед: 100.0% Въглерод
Съвети за съхранение и поддръжка
Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C.
Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране.
Гладете при максимална температура на подложката 150°C.
Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране.
Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C.
Тестване и гаранция
Гаранция за частите
Нашите карбонови рамки и вилки са с гаранция 5 години.