Филтри 0
Филтри 0
VAN RYSEL Реф. 8788538 4792089

ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД С ЕЛЕКТРИЧЕСКО ПОДПОМАГАНЕ E-EDR AF SRAM APEX AXS 1X12, ЧЕРВЕН

5149,00 лв.
Не се предлага онлайн

Наличност по магазини

Шосеен велосипед E-EDR AF, с който може да изкачвате по-дългите и стръмни склонове и да сте ефективни на равен терен.

ПРЕДИМСТВА

Автономност

Изминавате над 100 км с батерията 250 Wh, а с допълнителната – и над 160 км.

Лекота

Размер М на този шосеен електрически велосипед тежи по-малко от 14 кг.

Точност

С новата група SRAM APEX AXS 12 скорости предавките се сменят лесно и прецизно.

Мощност

Двигателят с въртящ момент 40 Nm при 250 W ще ви помага в изкачванията.

Спирачна сила

Хидравличните дискови спирачки осигуряват контрол и мощност.

Техническа информация

ПРОГРАМА E-EDR AF

E-EDR AF е велосипед от нашата гама за дълги преходи. AF е съкращение от aluminium frame (алуминиева рамка). Гамата ни за дълги преходи включва велосипеди за колоездачи, чиито приоритет е удоволствието от карането.

Алуминиевата рамка и комплектът Mahle (3,5 кг) правят този електрически велосипед лек и комфортен.

За вашата безопасност цялата гама е оборудвана с хидравлични дискови спирачки и гуми с широчина 32 мм.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ЕЛЕКТРИЧЕСКОТО ПОДПОМАГАНЕ?

Велосипед с електрическо подпомагане. Спортен велосипед, а не просто електрически мотопед за разходки.

С променящото се подпомагане може да удължите маршрутите си или да откриете нови трасета.

С велосипеда с електрическо подпомагане може да преодолеете сериозно изкачване и след това да разполагате със сили да се справите с още едно.

Европейската нормативна уредба ограничава скоростта на електрическите велосипеди до 25 км/ч. При достигане на тази стойност подпомагането се изключва.

КАКВИ СА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД?

Комплектът мотор и батерия Mahle осигурява енергия 250 Wh. Ако искате да увеличите значително енергийния ресурс на велосипеда си, трябва да добавите външна батерия.

Събрахме екип от изпитатели от двата пола, които в продължение на 6 месеца караха при различни условия на денивелация, температура и нива на подпомагане, за да осигурят реална информация за възможностите на този велосипед.

Велосипедът предлага 3 режима на подпомагане.

КАК РАБОТИ УДЪЛЖИТЕЛЯТ НА ПРОБЕГА?

Удължителят на пробега представлява външна батерия, която се свързва с основната още при потегляне.

Предназначението му е да възстановява енергията, която тя отдава по време на каране на велосипеда.



Може да купите удължител на пробега на DECATHLON.bg.

ПРИМЕРИ ЗА ПРОБЕГ

Марк (8000 км/год.):



С оригиналната батерия: 120 км – денивелация 1000 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 24,7 км/ч.

С допълнителна батерия: 163 км – денивелация 1500 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 23,8 км/ч, остават 24% от заряда на батерията. Допълнителната е празна.



Диана (3000 км/год.):



С оригиналната батерия: 60 км – денивелация 354 м, режим на подпомагане 2, средна скорост 23,8 км/ч. С допълнителна батерия: 91 км – денивелация 1296 м, режим 2.

ПРИМЕРИ ЗА ПРОБЕГ В ПЛАНИНА

Патрик (5000 км/год.), живее в Алпите:



С оригиналната батерия: 67 км – денивелация 1118 м, режими на подпомагане 1, 2, средна скорост 26,2 км/ч.

С допълнителна батерия: 112 км – денивелация 2934 м, средна скорост 23,4 км/ч, режими на подпомагане 1 и 2.



Сандрин (2000 км/год.), живее в Алпите:



С оригиналната батерия: 40 км – денивелация 900 м, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.

С допълнителна батерия: 65 км – денивелация 1600, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА БАТЕРИЯТА

Когато зарядът на батерията падне под 7%, независимо от избрания режим, подпомагането работи на най-икономичния, за да можете да се приберете безопасно при необходимост.



Батерията е създадена да издържи 5 години/500 цикъла на зареждане. След това ресурсът ѝ постепенно започва да намалява.



Батерията не може да се сваля, трябва да се зарежда директно на велосипеда.

Пълното ѝ зареждане отнема между 4 и 5 часа.

КОМПЮТЪР BC 900

Компютърът BC 900 се продава с велосипеда. Интегриран е оптимално с велосипеда, за да улесни комуникацията ви с него.



Този компютър с GPS ще ви информира за заряда на батерията, оставащия пробег и режима на подпомагане.

Може да свържете BC900 с приложението DECATHLON CONNECT, за да получавате подробен отчет за преходите си.

СВЪРЗАНОСТ

Системата MAHLE X35 разполага с Ant+ и Bluetooth технологии, които ви позволяват да я свържете с вашия телефон или с велокомпютъра си, ако не искате да използвате BC900.



С приложението Mahle може да осъществите прецизни настройки, за да получавате данни за преходите си с велосипеда.

Рамка и вилка

Геометрията на рамката е предназначена за дълги преходи. Този велосипед е създаден да доставя удоволствие от колоезденето.

По-забележимите заварки на тръбите са полирани за по-елегантен вид.

Вилката е от 100% карбон за по-прецизно управление. Тя разполага и със странични уши, които позволяват натоварване до 4 кг на всеки от ботушите.

Ако монтирате багажник, можете да превозвате върху него товари с тегло до 10 кг.

Съвместим с гуми до 700x35.

УПРАВЛЕНИЕ

Елементите за управление на E-EDR AF – лапа и кормило VAN RYSEL, са изцяло алуминиеви.

Размер на лапата в зависимост от този на рамката:

XS – 60 мм;

S 70 – мм;

M 80 – мм;

L 90 – мм.



Размер на кормилото:



XS – 380 мм;

S – 380 мм;

M – 400 мм;

L – 400 мм.

КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ТРАНСМИСИИТЕ С ЕДНА ПЛОЧА?

С появата на касети с 12 венци едната плоча отваря нови перспективи.

Естествено основното предимство на този тип трансмисии остава лесната употреба. По-малкото тегло, дължащо се на спестяването на една плоча и един дерайльор, също не е за пренебрегване.

Поддръжката също е по-лесна, а освен това можете да карате с 40 км/ч или да изкачвате наклон, без да сменяте плочата.

Трансмисията с една плоча е особено подходяща за електрическите велосипеди.

ЕЛ. ТРАНСМИСИЯ SRAM APEX AXS С ЕДНА ПЛОЧА

Този вариант е оборудван с ел. групата SRAM APEX AXS 1x12 скорости:



Курбел SRAM APEX X1 wide 42 зъба,

рамена с различна дължина в зависимост от размера:

XS – 165 мм;

S – 170 мм;

M – 172,5 мм;

L – 175 мм;

XL – 175 мм.



Венец-касета: SRAM XPLR PG венци 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).

Заден дерайльор: SRAM APEX AXS (безжична електронна команда).

Команда: SRAM APEX AXS.



ВЕРИГА: SRAM APEX.

Курбел: DUB PressFit Bottom Bracket.

ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА

Трансмисията изисква редовна поддръжка, особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Добрата поддръжка гарантира по-дълъг живот на употреба.



Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:



https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ

При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.

Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.



Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.

Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.



Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.

ДИСКОВИ СПИРАЧКИ

Дискови спирачки SRAM APEX с дискове 160 мм отпред и отзад.

Дисковите спирачки SRAM APEX са хидравлични, което прави спирането по-прогресивно и по-мощно, отколкото с хидромеханични спирачки.



Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.

Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.

ПОДДРЪЖКА НА ХИДРАВЛИЧНИ СПИРАЧКИ

Хидравличните спирачки работят на принципа на затворен кръг между спирачното лостче и спирачния апарат.

Херметизацията се осъществява от маркуч.

С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И РЕГУЛИРАНЕ

Внимание: не задействайте спирачките без капла – така рискувате да залепите накладките.



Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:



освободете оста на каплата;

стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста;

ако дискът отново опира, повторете същата операция, като освободите апарата;

ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.

КАПЛИ и ГУМИ

Капли VAN RYSEL, създадени специално за електрически велосипеди.

Вътрешна широчина 19C;

предна ос 12x100;

специална задна ос;

капла tubeless ready.

Внимание: потегляйки с велосипеда, не забравяйте да вземете ключ 17, за да можете да свалите задната капла в случай че гумата се спука.



Гуми VAN RYSEL 32 мм, оптимално съчетание на ефективност и издръжливост. При нормална употреба на шосе пробегът им е от порядъка на 6000 км.

ПОЗИЦИЯ

Алуминиево седалково колче VAN RYSEL с диаметър 27,2 мм.



XS: 200 мм;

S: 300 мм;

M, L: 350 мм.





Седалка VAN RYSEL.

Състав

Състав

Рамка: 100.0% Алуминий

Съвети за съхранение и поддръжка

Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C. Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C.
Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране. Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране.
Гладете при максимална температура на подложката 150°C. Гладете при максимална температура на подложката 150°C.
Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране. Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране.
Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C. Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C.

Тестване и гаранция

Гаранция

2 Години