VAN RYSEL
Реф.
8788538
4792089
ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД С ЕЛЕКТРИЧЕСКО ПОДПОМАГАНЕ E-EDR AF SRAM APEX AXS 1X12, ЧЕРВЕН
5149,00 лв.
Наличност по магазини
Наличност по магазини
Шосеен велосипед E-EDR AF, с който може да изкачвате по-дългите и стръмни склонове и да сте ефективни на равен терен.
ПРЕДИМСТВА
Автономност
Изминавате над 100 км с батерията 250 Wh, а с допълнителната – и над 160 км.Лекота
Размер М на този шосеен електрически велосипед тежи по-малко от 14 кг.Точност
С новата група SRAM APEX AXS 12 скорости предавките се сменят лесно и прецизно.Мощност
Двигателят с въртящ момент 40 Nm при 250 W ще ви помага в изкачванията.Спирачна сила
Хидравличните дискови спирачки осигуряват контрол и мощност.Техническа информация
ПРОГРАМА E-EDR AF
E-EDR AF е велосипед от нашата гама за дълги преходи. AF е съкращение от aluminium frame (алуминиева рамка). Гамата ни за дълги преходи включва велосипеди за колоездачи, чиито приоритет е удоволствието от карането.
Алуминиевата рамка и комплектът Mahle (3,5 кг) правят този електрически велосипед лек и комфортен.
За вашата безопасност цялата гама е оборудвана с хидравлични дискови спирачки и гуми с широчина 32 мм.
Алуминиевата рамка и комплектът Mahle (3,5 кг) правят този електрически велосипед лек и комфортен.
За вашата безопасност цялата гама е оборудвана с хидравлични дискови спирачки и гуми с широчина 32 мм.
КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ЕЛЕКТРИЧЕСКОТО ПОДПОМАГАНЕ?
Велосипед с електрическо подпомагане. Спортен велосипед, а не просто електрически мотопед за разходки.
С променящото се подпомагане може да удължите маршрутите си или да откриете нови трасета.
С велосипеда с електрическо подпомагане може да преодолеете сериозно изкачване и след това да разполагате със сили да се справите с още едно.
Европейската нормативна уредба ограничава скоростта на електрическите велосипеди до 25 км/ч. При достигане на тази стойност подпомагането се изключва.
С променящото се подпомагане може да удължите маршрутите си или да откриете нови трасета.
С велосипеда с електрическо подпомагане може да преодолеете сериозно изкачване и след това да разполагате със сили да се справите с още едно.
Европейската нормативна уредба ограничава скоростта на електрическите велосипеди до 25 км/ч. При достигане на тази стойност подпомагането се изключва.
КАКВИ СА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД?
Комплектът мотор и батерия Mahle осигурява енергия 250 Wh. Ако искате да увеличите значително енергийния ресурс на велосипеда си, трябва да добавите външна батерия.
Събрахме екип от изпитатели от двата пола, които в продължение на 6 месеца караха при различни условия на денивелация, температура и нива на подпомагане, за да осигурят реална информация за възможностите на този велосипед.
Велосипедът предлага 3 режима на подпомагане.
Събрахме екип от изпитатели от двата пола, които в продължение на 6 месеца караха при различни условия на денивелация, температура и нива на подпомагане, за да осигурят реална информация за възможностите на този велосипед.
Велосипедът предлага 3 режима на подпомагане.
КАК РАБОТИ УДЪЛЖИТЕЛЯТ НА ПРОБЕГА?
Удължителят на пробега представлява външна батерия, която се свързва с основната още при потегляне.
Предназначението му е да възстановява енергията, която тя отдава по време на каране на велосипеда.
Може да купите удължител на пробега на DECATHLON.bg.
Предназначението му е да възстановява енергията, която тя отдава по време на каране на велосипеда.
Може да купите удължител на пробега на DECATHLON.bg.
ПРИМЕРИ ЗА ПРОБЕГ
Марк (8000 км/год.):
С оригиналната батерия: 120 км – денивелация 1000 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 24,7 км/ч.
С допълнителна батерия: 163 км – денивелация 1500 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 23,8 км/ч, остават 24% от заряда на батерията. Допълнителната е празна.
Диана (3000 км/год.):
С оригиналната батерия: 60 км – денивелация 354 м, режим на подпомагане 2, средна скорост 23,8 км/ч. С допълнителна батерия: 91 км – денивелация 1296 м, режим 2.
С оригиналната батерия: 120 км – денивелация 1000 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 24,7 км/ч.
С допълнителна батерия: 163 км – денивелация 1500 м, режими на подпомагане 1 и 2, средна скорост 23,8 км/ч, остават 24% от заряда на батерията. Допълнителната е празна.
Диана (3000 км/год.):
С оригиналната батерия: 60 км – денивелация 354 м, режим на подпомагане 2, средна скорост 23,8 км/ч. С допълнителна батерия: 91 км – денивелация 1296 м, режим 2.
ПРИМЕРИ ЗА ПРОБЕГ В ПЛАНИНА
Патрик (5000 км/год.), живее в Алпите:
С оригиналната батерия: 67 км – денивелация 1118 м, режими на подпомагане 1, 2, средна скорост 26,2 км/ч.
С допълнителна батерия: 112 км – денивелация 2934 м, средна скорост 23,4 км/ч, режими на подпомагане 1 и 2.
Сандрин (2000 км/год.), живее в Алпите:
С оригиналната батерия: 40 км – денивелация 900 м, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.
С допълнителна батерия: 65 км – денивелация 1600, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.
С оригиналната батерия: 67 км – денивелация 1118 м, режими на подпомагане 1, 2, средна скорост 26,2 км/ч.
С допълнителна батерия: 112 км – денивелация 2934 м, средна скорост 23,4 км/ч, режими на подпомагане 1 и 2.
Сандрин (2000 км/год.), живее в Алпите:
С оригиналната батерия: 40 км – денивелация 900 м, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.
С допълнителна батерия: 65 км – денивелация 1600, средна скорост 20 км/ч, режим на подпомагане 3.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА БАТЕРИЯТА
Когато зарядът на батерията падне под 7%, независимо от избрания режим, подпомагането работи на най-икономичния, за да можете да се приберете безопасно при необходимост.
Батерията е създадена да издържи 5 години/500 цикъла на зареждане. След това ресурсът ѝ постепенно започва да намалява.
Батерията не може да се сваля, трябва да се зарежда директно на велосипеда.
Пълното ѝ зареждане отнема между 4 и 5 часа.
Батерията е създадена да издържи 5 години/500 цикъла на зареждане. След това ресурсът ѝ постепенно започва да намалява.
Батерията не може да се сваля, трябва да се зарежда директно на велосипеда.
Пълното ѝ зареждане отнема между 4 и 5 часа.
КОМПЮТЪР BC 900
Компютърът BC 900 се продава с велосипеда. Интегриран е оптимално с велосипеда, за да улесни комуникацията ви с него.
Този компютър с GPS ще ви информира за заряда на батерията, оставащия пробег и режима на подпомагане.
Може да свържете BC900 с приложението DECATHLON CONNECT, за да получавате подробен отчет за преходите си.
Този компютър с GPS ще ви информира за заряда на батерията, оставащия пробег и режима на подпомагане.
Може да свържете BC900 с приложението DECATHLON CONNECT, за да получавате подробен отчет за преходите си.
СВЪРЗАНОСТ
Системата MAHLE X35 разполага с Ant+ и Bluetooth технологии, които ви позволяват да я свържете с вашия телефон или с велокомпютъра си, ако не искате да използвате BC900.
С приложението Mahle може да осъществите прецизни настройки, за да получавате данни за преходите си с велосипеда.
С приложението Mahle може да осъществите прецизни настройки, за да получавате данни за преходите си с велосипеда.
Рамка и вилка
Геометрията на рамката е предназначена за дълги преходи. Този велосипед е създаден да доставя удоволствие от колоезденето.
По-забележимите заварки на тръбите са полирани за по-елегантен вид.
Вилката е от 100% карбон за по-прецизно управление. Тя разполага и със странични уши, които позволяват натоварване до 4 кг на всеки от ботушите.
Ако монтирате багажник, можете да превозвате върху него товари с тегло до 10 кг.
Съвместим с гуми до 700x35.
По-забележимите заварки на тръбите са полирани за по-елегантен вид.
Вилката е от 100% карбон за по-прецизно управление. Тя разполага и със странични уши, които позволяват натоварване до 4 кг на всеки от ботушите.
Ако монтирате багажник, можете да превозвате върху него товари с тегло до 10 кг.
Съвместим с гуми до 700x35.
УПРАВЛЕНИЕ
Елементите за управление на E-EDR AF – лапа и кормило VAN RYSEL, са изцяло алуминиеви.
Размер на лапата в зависимост от този на рамката:
XS – 60 мм;
S 70 – мм;
M 80 – мм;
L 90 – мм.
Размер на кормилото:
XS – 380 мм;
S – 380 мм;
M – 400 мм;
L – 400 мм.
Размер на лапата в зависимост от този на рамката:
XS – 60 мм;
S 70 – мм;
M 80 – мм;
L 90 – мм.
Размер на кормилото:
XS – 380 мм;
S – 380 мм;
M – 400 мм;
L – 400 мм.
КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ТРАНСМИСИИТЕ С ЕДНА ПЛОЧА?
С появата на касети с 12 венци едната плоча отваря нови перспективи.
Естествено основното предимство на този тип трансмисии остава лесната употреба. По-малкото тегло, дължащо се на спестяването на една плоча и един дерайльор, също не е за пренебрегване.
Поддръжката също е по-лесна, а освен това можете да карате с 40 км/ч или да изкачвате наклон, без да сменяте плочата.
Трансмисията с една плоча е особено подходяща за електрическите велосипеди.
Естествено основното предимство на този тип трансмисии остава лесната употреба. По-малкото тегло, дължащо се на спестяването на една плоча и един дерайльор, също не е за пренебрегване.
Поддръжката също е по-лесна, а освен това можете да карате с 40 км/ч или да изкачвате наклон, без да сменяте плочата.
Трансмисията с една плоча е особено подходяща за електрическите велосипеди.
ЕЛ. ТРАНСМИСИЯ SRAM APEX AXS С ЕДНА ПЛОЧА
Този вариант е оборудван с ел. групата SRAM APEX AXS 1x12 скорости:
Курбел SRAM APEX X1 wide 42 зъба,
рамена с различна дължина в зависимост от размера:
XS – 165 мм;
S – 170 мм;
M – 172,5 мм;
L – 175 мм;
XL – 175 мм.
Венец-касета: SRAM XPLR PG венци 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).
Заден дерайльор: SRAM APEX AXS (безжична електронна команда).
Команда: SRAM APEX AXS.
ВЕРИГА: SRAM APEX.
Курбел: DUB PressFit Bottom Bracket.
Курбел SRAM APEX X1 wide 42 зъба,
рамена с различна дължина в зависимост от размера:
XS – 165 мм;
S – 170 мм;
M – 172,5 мм;
L – 175 мм;
XL – 175 мм.
Венец-касета: SRAM XPLR PG венци 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).
Заден дерайльор: SRAM APEX AXS (безжична електронна команда).
Команда: SRAM APEX AXS.
ВЕРИГА: SRAM APEX.
Курбел: DUB PressFit Bottom Bracket.
ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА
Трансмисията изисква редовна поддръжка, особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Добрата поддръжка гарантира по-дълъг живот на употреба.
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ
При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000 – 12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
ДИСКОВИ СПИРАЧКИ
Дискови спирачки SRAM APEX с дискове 160 мм отпред и отзад.
Дисковите спирачки SRAM APEX са хидравлични, което прави спирането по-прогресивно и по-мощно, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
Дисковите спирачки SRAM APEX са хидравлични, което прави спирането по-прогресивно и по-мощно, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
ПОДДРЪЖКА НА ХИДРАВЛИЧНИ СПИРАЧКИ
Хидравличните спирачки работят на принципа на затворен кръг между спирачното лостче и спирачния апарат.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И РЕГУЛИРАНЕ
Внимание: не задействайте спирачките без капла – така рискувате да залепите накладките.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
освободете оста на каплата;
стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста;
ако дискът отново опира, повторете същата операция, като освободите апарата;
ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
освободете оста на каплата;
стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста;
ако дискът отново опира, повторете същата операция, като освободите апарата;
ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
КАПЛИ и ГУМИ
Капли VAN RYSEL, създадени специално за електрически велосипеди.
Вътрешна широчина 19C;
предна ос 12x100;
специална задна ос;
капла tubeless ready.
Внимание: потегляйки с велосипеда, не забравяйте да вземете ключ 17, за да можете да свалите задната капла в случай че гумата се спука.
Гуми VAN RYSEL 32 мм, оптимално съчетание на ефективност и издръжливост. При нормална употреба на шосе пробегът им е от порядъка на 6000 км.
Вътрешна широчина 19C;
предна ос 12x100;
специална задна ос;
капла tubeless ready.
Внимание: потегляйки с велосипеда, не забравяйте да вземете ключ 17, за да можете да свалите задната капла в случай че гумата се спука.
Гуми VAN RYSEL 32 мм, оптимално съчетание на ефективност и издръжливост. При нормална употреба на шосе пробегът им е от порядъка на 6000 км.
ПОЗИЦИЯ
Алуминиево седалково колче VAN RYSEL с диаметър 27,2 мм.
XS: 200 мм;
S: 300 мм;
M, L: 350 мм.
Седалка VAN RYSEL.
XS: 200 мм;
S: 300 мм;
M, L: 350 мм.
Седалка VAN RYSEL.
Състав
Състав
Рамка: 100.0% Алуминий
Съвети за съхранение и поддръжка
Да не се пере.
Изключено е избелване.
Не сушете в сушилня.
Не гладете.
Не почиствайте на химическо чистене.
Тестване и гаранция
Гаранция
2 Години