VAN RYSEL
Реф.
8751169
4581636
ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД RCR RIVAL AXS, С ДАТЧИК ЗА МОЩНОСТ, ЯРКО ИНДИГОВО/СИНЬО
7749,00 лв.
Наличност по магазини
Наличност по магазини
Разработен за състезатели, за които аеробалансът, лекотата и твърдостта са изключително важни. RCR от RACER – същността на модела е заложена в името му.
ПРЕДИМСТВА
Аеродинамика
Рамката и вилката са преминали изпитания в аеродинамичен тунел.Лекота
8,1 кг за размер M.Мултифункционалност
Трансмисия 2 x 12.Ефективност
Рамка и вилка от 100% карбон.Спирачна сила
Хидравличните дискови спирачки са мощни и плавни.Техническа информация
ГАМАТА RCR
Гамата RCR ще очарова всички колоездачи, които търсят безкомпромисно окомплектован велосипед. Тук ефективността е основният приоритет. Сечението на всяка тръба е изчислено за максимална ефективност при основните ъгли на насрещен въздушен поток (-15°/+15°).
Този модел попада в категорията "aero light" – открихме идеалния баланс между лекота, здравина и аеродинамика, създавайки един изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, RCR ви очаква.
Този модел попада в категорията "aero light" – открихме идеалния баланс между лекота, здравина и аеродинамика, създавайки един изключителен велосипед.
Ако търсите велосипед, с който да побеждавате на всякакви терени, RCR ви очаква.
КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ RCR И RCR PRO?
При една рамка от карбон са важни геометрията, формата и наслояването. Наслояване е подредбата и ориентацията на въглеродните влакна. Не всички влакна имат едни и същи свойства.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR pro е готов за колоездене на най-високо ниво.
За рамката на RCR сме използвали само високомодулни влакна. За RCR PRO избрахме изключителни влакна, които повишават здравината на рамката в най-критичните зони и същевременно леко намаляват теглото.
RCR pro е готов за колоездене на най-високо ниво.
ПО-ПОДРОБНО ЗА РАМКАТА
Боядисана, рамката на RCR в размер М тежи 830 г.
Боядисана, рамката на RCR PRO в размер М тежи 790 г.
Боядисана, вилката на RCR в размер М тежи 380 г.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 33 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
Боядисана, рамката на RCR PRO в размер М тежи 790 г.
Боядисана, вилката на RCR в размер М тежи 380 г.
Рамката е съвместима с гуми, не по-широки от 33 мм.
Възможно е отклонение от посоченото тегло в зависимост от цветовете ( +/- 50 г).
УПРАВЛЕНИЕ
Интелигентно проектираната кормилна система с вътрешни жила гарантира плавно управление и се поддържа лесно.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, лапата е олекотена, без това да се отразява на здравината ѝ. XS: 80 мм. S: 90 мм.
M: 100 мм
L : 110 мм. XL: 120 мм.
Кормило DEDA SUPERZERO RS (карбон).
Посочените размери на Deda са от край до край (например: кормило 400 мм, измерено от ос до ос = 420 мм – ширина, указана от Deda).
Ширина от ос до ос:
XS/S: 400 мм.
M/L: 420 мм. XL: 440 мм.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, лапата е олекотена, без това да се отразява на здравината ѝ. XS: 80 мм. S: 90 мм.
M: 100 мм
L : 110 мм. XL: 120 мм.
Кормило DEDA SUPERZERO RS (карбон).
Посочените размери на Deda са от край до край (например: кормило 400 мм, измерено от ос до ос = 420 мм – ширина, указана от Deda).
Ширина от ос до ос:
XS/S: 400 мм.
M/L: 420 мм. XL: 440 мм.
ГРУПА SRAM RIVAL И ДАТЧИК ЗА МОЩНОСТ QUARQ
Този велосипед RCR е оборудван с пълна група SRAM RIVAL ETAP AXS с датчик за мощност QUARQ. Датчикът за мощност е задължителен за колоездачите, които искат да напредват, планирайки своите тренировки.
Общо тегло на трансмисията: 3045 г с датчика за мощност.
Електрическата група е захранвана от две отделни батерии (по една за всеки дерайльор). С приложението SRAM connect може да задавате параметрите на велосипеда и да получавате данни за представянето си.
Общо тегло на трансмисията: 3045 г с датчика за мощност.
Електрическата група е захранвана от две отделни батерии (по една за всеки дерайльор). С приложението SRAM connect може да задавате параметрите на велосипеда и да получавате данни за представянето си.
ТРАНСМИСИЯ SRAM RIVAL
ПАЛЦОВА КОМАНДА: RIVAL ETAP AXS D1.
Преден дерайльор: RIVAL ETAP AXS D1.
Заден дерайльор: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36 зъба.
Касета: RIVAL XG 1250 D1 10-36.
Курбел: RIVAL D1 DUB PM 48/35 зъба.
Дължина на рамената според размера велосипед – XS/S: 170 мм;
M: 172,5 мм
L: 175 мм.
Верига SRAM RIVAL.
Частите SRAM могат лесно да се сменят при нужда, а гамите FORCE и RIVAL са взаимносъвместими.
Преден дерайльор: RIVAL ETAP AXS D1.
Заден дерайльор: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36 зъба.
Касета: RIVAL XG 1250 D1 10-36.
Курбел: RIVAL D1 DUB PM 48/35 зъба.
Дължина на рамената според размера велосипед – XS/S: 170 мм;
M: 172,5 мм
L: 175 мм.
Верига SRAM RIVAL.
Частите SRAM могат лесно да се сменят при нужда, а гамите FORCE и RIVAL са взаимносъвместими.
ПОДДРЪЖКА НА ТРАНСМИСИЯТА
Трансмисията изисква редовна поддръжка особено ако карате в по-тежки условия (мокър и/или кален път). Така тя ще издържи по-дълго.
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
Веригата трябва да се проверява редовно със следния инструмент:
https://www.decathlon.bg/p/120530-124385_tester-za-iznosvane-na-velosipedna-veriga.html?objectID=2002444&queryID=802d98189423bf71cbc965a816c5cad2
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА НА ТРАНСМИСИЯ
При покупка на велосипед и избор на трансмисия трябва да имате предвид и разходите по нейната поддръжка.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000-12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
Дадените долу стойности са средни и варират значително в зависимост от поддръжката.
Средната продължителност на живот на една добре поддържана верига е 5000 км.
Средната продължителност на живот на венец-касета е 10 000-12 000 км.
Нередовната поддръжка може да доведе до прескачане на веригата, което да повреди рамката.
ДИСКОВИ СПИРАЧКИ
Дискови спирачки SHIMANO RIVAL с дискове 160 отпред и 140 мм отзад.
Дисковите спирачки SHIMANO RIVAL са хидравлични, което гарантира по-прогресивно и по-мощно спиране, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
Дисковите спирачки SHIMANO RIVAL са хидравлични, което гарантира по-прогресивно и по-мощно спиране, отколкото с хидромеханични спирачки.
Необходим е период на разработване. Достатъчно е да се осъществят 20 плавни спирания при ниска скорост (20 км/ч) и още една серия при 30 км/ч. И двете спирачки трябва да се разработят добре.
Разработването осигурява по-добро сцепление между накладките и диска.
ПОДДРЪЖКА НА ХИДРАВЛИЧНИ СПИРАЧКИ
Хидравличните спирачки работят на принципа на затворен кръг между спирачното лостче и спирачния апарат.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
Херметизацията се осъществява от маркуч.
С времето налягането в него постепенно намалява, което понижава и ефикасността на спиране. Когато лостчето стане твърде "меко" или започне да достига до кормилото, е време да обезвъздушите системата. За това са необходими специални инструменти и познания.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И РЕГУЛИРАНЕ
Внимание: не задействайте спирачките без капла – така рискувате да залепите накладките.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Освободете оста на каплата.
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако дискът отново опира, повторете същата операция, като освободите апарата.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
Ако дискът опира в накладките, трябва да центровате каплата и апарата:
– Освободете оста на каплата.
– Стиснете силно спирачката, задръжте и стегнете оста.
– Ако дискът отново опира, повторете същата операция, като освободите апарата.
– Ако проблемът не е отстранен, обърнете се към нашия сервиз.
КАПЛИ ZIPP 303S
Каплата 303 S на ZIPP е създадена по една от най-новите технологии на марката. Капла от 100% карбон без вътрешен ръб, tubeless ready.
Профилът с височина 45 мм е универсален и дава възможност на състезателя да кара по всякакви терени.
Вътрешната широчина от 23 мм гарантира много добра съвместимост с гуми със сечение 28 мм.
Налягането в тях трябва да бъде между 2 и 5 бара.
Двете капли тежат 1530 г.
Профилът с височина 45 мм е универсален и дава възможност на състезателя да кара по всякакви терени.
Вътрешната широчина от 23 мм гарантира много добра съвместимост с гуми със сечение 28 мм.
Налягането в тях трябва да бъде между 2 и 5 бара.
Двете капли тежат 1530 г.
ГУМИ MICHELIN POWER CUP BLACK
С шосейните гуми Michelin Power Cup ще карате уверено на състезания и тренировки. Тези гуми, използвани от отбора "Cofidis" за състезания, осигуряват скорост и ефективност, вдъхновени директно от технологията MotoGP.
Технологията Michelin Aramid Shield и каркасът 3x120 TPI гарантират лекота и надеждност. Благодарение на материала Michelin GUM-X гумата се държи добре по шосе и е стабилна по суха или влажна почва.
700x28 : налягане между 4,00 и 6,50 бара.
240 г.
Технологията Michelin Aramid Shield и каркасът 3x120 TPI гарантират лекота и надеждност. Благодарение на материала Michelin GUM-X гумата се държи добре по шосе и е стабилна по суха или влажна почва.
700x28 : налягане между 4,00 и 6,50 бара.
240 г.
TUBELESS МОНТАЖ ИЛИ МОНТАЖ С ВЪТРЕШНА ГУМА
Препоръчваме ви да използвате безкамерен (tubeless) монтаж – с велосипеда се продава tubeless вентил.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
Безкамерният монтаж гарантира по-голям комфорт и по-висока ефективност, и позволява самовъзстановяване на гумата при малки пробиви.
Разбира се, винаги е добре да разполагате с вътрешна гума в чантичката с ремонтни принадлежности в случай на по-сериозен пробив.
ПОЗИЦИЯ
Карбоново седалково колче – 15 мм.
Седалка FIZIK ANTARES R5, разработена за състезания в сътрудничество с професионални колоездачи. Отличава се с къса предна част, която повишава стабилността и облекчава натиска в зоната на слабините.
Тегло: 205 г (140 мм).
Седалка FIZIK ANTARES R5, разработена за състезания в сътрудничество с професионални колоездачи. Отличава се с къса предна част, която повишава стабилността и облекчава натиска в зоната на слабините.
Тегло: 205 г (140 мм).
Педали
Продава се без педали.
КАКЪВ РАЗМЕР ДА ИЗБЕРЕТЕ?
Погледнете таблицата с данни за геометрията на велосипеда.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив, искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
Ако сте между два размера, по-късият велосипед е по-подходящ за колоездачи, залагащи на пъргавината. Ако напротив, искате да си осигурите по-удобна стойка за каране на дълги разстояния, заложете на по-дългия.
ВАЖНО/БЕЗОПАСНОСТ
Каплите ZIPP са hookless, което означава, че нямат кука, която да задържа гумата в шината.
Гумата се задържа притисната към шината от налягането.
Трябва да се спазва максималното налягане, препоръчано от ZIPP; в никакъв случай то не трябва да надвишава 5 бара, тъй като това може да доведе до блокиране.
Гумата се задържа притисната към шината от налягането.
Трябва да се спазва максималното налягане, препоръчано от ZIPP; в никакъв случай то не трябва да надвишава 5 бара, тъй като това може да доведе до блокиране.
Състав
Състав
Рамка: 100.0% Въглерод
Съвети за съхранение и поддръжка
Възможно е сушене в сушилня. Нормална температура, максимална температура на изходящия въздух от барабана 80°C.
Максимална температура на пране 30°C. Много умерено третиране.
Гладете при максимална температура на подложката 150°C.
Максимална температура на пране 70°C. Нормално третиране.
Гладене при максимална температура на подложката на ютията 200°C.
Тестване и гаранция
Гаранция за частите
Нашите карбонови рамки и вилки са с гаранция 5 години.