ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Размер: 6000.
- Обиране за един оборот: 92 см.
- Тегло: 370 г.
- Максимална спирачна сила на аванса: 12 кг.
- Работна спирачна сила на аванса: не се посочва.
- Предавателно число: 5,1 : 1.
- Лагери: 4+1.
- Шпула: алуминий.
- Корпус: поликарботнат. - Ротор: поликарбонат. - Референция: NJ18LT6000.
- Референция за шпулата: Q465201
ВМЕСТИМОСТ НА ШПУЛАТА
Вместимост за плетено влакно:
0,20 мм, 350 м / 0,24 мм, 210 м. Вместимост за монофилно влакно: 0,30 мм, 260 м / 0,37 мм, 170 м.
МАКСИМАЛНА СПИРАЧНА СИЛА НА АВАНСА
Максимална спирачна сила на аванса (max drag):
най-често посочваната мярка, указва максималната мощност на аванса.
Работна спирачна сила:
най-близката стойност до тази в реални условия. Взима се под внимание цялостната работа на макарата (ротор, основа на бигела и т.н.), указва наличната мощност на аванса за овладяване на рибата.
Информационен клип: https://www.youtube.com/watch?v=zqDGK0UdZnM
МАКАРА NINJA LT 2018
Ninja е най-достъпната LT макара от своята категория. Тази макара съчетава мощност и лекота, за да предложи несравнимо съотношение цена/качество.Оборудвана е с вътрешен механизъм High-Tech с водещо зъбно колело "Tough Digigear", чийто срок на живот е повишен със 150% спрямо предишното поколение Ninja. В съчетание с ротора с дъговиден профил "Air Rotor", макарата се отличава с впечатляваща, плавна и стабилна работа.
LT
LT: нова концепция в разработката на макарите Daiwa, свързана с намаляване на размерите. Технологията LT, съкратено от "Light and Tough", тоест лека и здрава, се използва за конструирането на по-малки и по-здрави от когато и да било макари. Новото, изцяло преработено водещо колело Tough Digigear, е усилено.
Вземете ли макара LT, веднага ще я харесате.
Аванс ATD = Automatic Tournament Drag
Авансът "Automatic Tournament Drag" е оборудван с дискове, обработени със специална грес по нова формула, оптимизираща енергийната му ефективност. Тази грес с изключително качество осигурява по-голямо сцепление в началото на борбата и гарантира по-стабилна и по-плавна работа на аванса. Рискът от скъсване при борба е ограничен чрез по-прецизната реакция на аванса ATD, който се адаптира към всяка фаза на борбата: задейства се по-бързо и по-плавно в началото и предлага по-ефективна спирачна мощ.
AIR ROTOR
Air Rotor се характеризира с равновесие, здравина и чувствителност.
Той е с извит профил, с 15% по-лек от стандартните ротори, и осигурява плавно въртене, а по-ниско разположеният център на тежестта предотвратява появата на вибрации.
CROSS WRAP
Системата "Neo Wrap" позволява оптимизирано кръстосано намотаване на влакното и по-добро излизане на линията във фазите на замятането.
Това е един от ключовите моменти за предотвратяване на проблеми с усукванията на влакното.
Infinite Anti Reverse
Новата система за моментален стоп на обратния ход се задейства при 4 пъти по-малък натиск, отколкото при класическата система.
Нужни са по-малко от 2 грама, за да се активира тази система, наречена “Real Stopper”, която елиминира всякакво връщане на манивелата и повишава чувствителността.
Silent Oscillation
Усъвършенстваните точки на зацепване между спираловидните или правите зъбци гарантират енергийна ефективност, близка до 99%, и безшумна ротация. Зъбните предавки Daiwa осигуряват по-плавна ротация.
Twist Buster II
Създадената от Daiwa водеща ролка на влакното "Twist Buster II" е фрезована така, че да осигурява оптимално полагане на влакното върху шпулата при въртене.
Тази система намалява с 90% рисковете от усукване на влакното при навиването му обратно.
ABS
Повърхността на полагане на класическата шпула е цилиндрична. Тази на ABS е конусовидна и намалява риска от оплитане. Освен това дизайнът на ръба ограничава триенето на влакното и улеснява замятането.