Скрий филтрите
Активни филтри 0
Сортиране по:
Активни филтри 0
ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)

HUTCHINSON

8764228

ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)

74,90 лв.
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
  • ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
ГУМА ЗА ГРАВЕЛ КОЛОЕЗДЕНЕ OVERIDE 700x38 HARDSKIN TUBELESS READY TANWALL (БЕЖОВ КАНТ)
размер :
Няма наличност онлайн
Ако искате да получите известие, когато продуктът е наличен отново, въведете имейл.

Наличност в магазини

Гумата за Hutchinson Overide 700x38 Hardskin Tubeless Ready Tanwall (бежов кант) с мек борд е идеална за смесено (шосейно и гравел) колоездене.

Предимства

Ефективност

Ефективност

Ниски, близко разположени един до друг грайфери на протектора, много ефикасни на шосе.
Устойчивост на пробиване

Устойчивост на пробиване

Усилващата ивица Hardskin с широчина от борд до борд е с отлична устойчивост на спукване.
Сцепление

Сцепление

Добро сцепление на сухи черни пътища, не толкова ефикасна на мокър терен.
Тегло

Тегло

400 грама.
Комфорт

Комфорт

Tubeless Ready осигурява комфорт, особено по черни пътища.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Какво означава "Tubeless Ready"?

Външна гума tubeless ready може да се използва без вътрешна или иначе казано с tubeless монтаж. Бордовете са конструирани така, че да осигуряват херметизация и добро захващане за шината. Тъй като шините и бордовете tubeless ready не са херметизирани, при монтирането в гумата трябва да се добави латексова течност. Тя има двойно предназначение – да херметизира гумата и да предотвратява евентуални спуквания.

За ограничаване на спукванията е препоръчително да се използва монтаж без вътрешна гума.

При използване на тази гума с капла tubeless ready настойчиво препоръчваме монтаж без вътрешна гума, тъй като гумите tubeless ready са предназначени за употреба с латексова течност. Така тя ще разполага с двойна защита – ивица "Hardskin", която предотвратява пробиванията, и латексова течност, запушваща малките дупки.
И като бонус – по-ниско тегло и по-голям комфорт.

Какво е необходимо за Tubeless Ready монтаж?

Вентил tubeless,
бандажна лента tubeless,
латексова течност,
шина tubeless ready,
крачна помпа или компресор.

Как се монтира гума tubeless ready?

На този адрес ще намерите видеоматериал, в който стъпка по стъпка е показано как се осъществява монтаж на гума tubeless ready:
На английски: https://www.youtube.com/watch?v=EhhyFMIZtH4
На френски: https://www.youtube.com/watch?v=0K8mcR1Lymo

Как се напомпва гума?

Напомпвайте внимателно.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.

Съветите на експертите

При напомпване на гумата определете налягането според конкретния терен и най-вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно - в сухо време може да напомпате повече.

Как да прецените износването на гумата?

За отчитане степента на износване на шосейните гуми и най-вече на необходимостта от смяна трябва да се проверява състоянието на протектора. Белезите на износване включват:
Разнищване на протектора; Поредица микро цепнатини; Заглаждане на протектора; Подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.