Скрий филтрите
Филтри 0
Сортирай по
Филтри 0
ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • Шосейна гума PRO4 700X23, с меки бордове, черна / ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622

MICHELIN

8337541

ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622

54,90 лв.
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • Шосейна гума PRO4 700X23, с меки бордове, черна / ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
  • ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
ГУМА ЗА ШОСЕЕН ВЕЛОСИПЕД PRO4 ENDURANCE 700x23 С МЕКИ БОРДОВЕ/ ETRTO 23-622
размер :
Няма наличност онлайн
Ако искате да получите известие, когато продуктът е наличен отново, въведете имейл.

Наличност в магазина

Екипът ни избра тази гума за редовна, интензивна и най-вече продължителна употреба с шосеен велосипед.

Предимства

Сцепление

Оптимизирана широчина на страничните части за по-ефикасно сцепление при завой.

Устойчивост на пробиване

Каркас HD Protection BeadToBead - 40 % по-добра устойчивост на спукване.

Ефективност

Протекторът е изработен от два различни вида гума.

Тегло

225 г. Мек борд.

Съвместимост

За вътрешни гуми от 700x18 до 700x25 и колела 700 (28").

Инструкции


ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Как да прецените износването на гумата?

За отчитане степента на износване на шосейните гуми и най-вече на необходимостта от смяна, трябва да се проверява състоянието на протектора. Белезите на износване включват:
- разнищване на протектора; - поредица микро цепнатини; - заглаждане на протектора; - подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.

Как се демонтира гума?

За да демонтирате гумата, трябва да изпуснете изцяло въздуха от вътрешната гума.
След това може да извадите гумата от каплата с помощта на щанга за демонтаж.

Как се монтира гума?

За да монтирате отново гумата, поставете единия ръб върху стената на каплата. След това напомпайте вътрешната гума до около 30% от капацитета ѝ, преди да я поставите в гумата (предварителното напомпване ограничава риска от приклещване на вътрешната гума).
Накрая фиксирайте и другия ръб около каплата, започвайки от обратната на вентила страна.
Преди да напомпате нацяло гумата, уверете се, че вътрешната гума не е прищипана между гумата и каплата.

Как се напомпва гума?

Напомпвайте внимателно. Препоръчителното налягане е указано върху страницата на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.

Съветите на ПРОФЕСИОНАЛИСТА

При напомпване на гумата, определете налягането според конкретния терен и най-вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно - в сухо време може да напомпате повече.