Скрий филтрите
Филтри 0
Сортирай по
Филтри 0
ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА

DOMYOS

8501326

ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА

36,90 лв.
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
  • ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
ТУНЕЛ ЗА ДЕТСКА ГИМНАСТИКА
размер :
Няма наличност онлайн
Ако искате да получите известие, когато продуктът е наличен отново, въведете имейл.

Наличност в магазина

Модулен тунел, с който детето се учи да лази. Размеридължина 1,5 м (2 x 0.75 м).

Предимства

Развитие на психомоториката

Развитие на психомоториката

2 части (прозрачна/плътна), за да напредва детето ви постепенно.
Регулиране

Регулиране

Може да се свързва с друг тунел или да се конструира завой.
Лесно използване

Лесно използване

Сгъва се и се разгъва за 2 секунди.
Компактност

Компактност

Тунелът се сгъва.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Етапи до постигане на динамичен баланс

До 4-годишна възраст детето трябва да се научи да насочва тялото си в дадена посока, а след това постепенно да е по-прецизно в движенията си, като напредва двата крака един до друг. На 4-годишна възраст детето може да ходи с единия крак пред другия на повърхност с ширина най-малко метър и половина.
На 6-годишна възраст детето е в състояние да ходи с единия крак пред другия (пета - пръсти) на повърхност поне с ширината на стъпалото му.

Психомоторно развитие

Психомоторното развитие на детето има генетични, двигателни и психологически основи.
Продукт може да окаже влияние върху психомоторното развитие на детето, ако действа на двигателното ниво.
Двигателното ниво включва няколко основни елемента: телесна проекция, динамична координация, равновесие, координация око-ръка, фина моторика и времево-пространствена ориентация.

Телесна проекция

Телесната проекция е представата, която детето има за своето тяло. Тя му позволява да има по-фин контрол върху движенията си и по-точно възприятие за тялото си. Първоначално то се изгражда от усещания и действия („усещане за тяло, тялото в движение“), преди да бъде представено и изобразено („представено тяло“, рисунка на човек). Колкото повече детето действа, толкова по-прецизна става проекцията на тялото му.

Координация око-ръка

Координацията око-ръка включва действия, които позволяват на детето да се прицелва с цялото си тяло или с част от него - най-малките да следват траектория, след това се прицелват към големи предмети и цели с ръцете и краката, а след това и към все по-малки и по-малки цели до пълен контрол на движенията - писане, нанизване на топчета на връв и др.

Времево-пространствена ориентация

Времево-пространствената ориентация включва всичко, което ориентира детето във времето (преди/след, ритмични дейности, ден/нощ, сезон и др.) и пространството (отпред/отзад, горе/долу, ляво/дясно и др).

Видеоклипове