Скрий филтрите
Филтри 0
Сортирай по
Филтри 0
ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ

DOMYOS

8405376

ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ

8,60 лв.
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
  • ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
ДЕТСКА ТОПКА С РЕЛЕФ, 3-6 ГОД., СИНЯ
размер :
Няма наличност онлайн
Ако искате да получите известие, когато продуктът е наличен отново, въведете имейл.

Наличност в магазина

Лесна за пренасяне надуваема топка, подходяща за деца над 3 год.

Предимства

Развитие на психомоториката

Развитие на психомоториката

Голям диаметър (17 см), улесняващ детето.Безопасна, не причинява болка.
Лесно използване

Лесно използване

Лесно се надува и спада.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Етапи до постигане на динамичен баланс

До 4-годишна възраст детето трябва да се научи да насочва тялото си в дадена посока, а след това постепенно да е по-прецизно в движенията си, като напредва двата крака един до друг. На 4-годишна възраст детето може да ходи с единия крак пред другия на повърхност с ширина най-малко метър и половина.
На 6-годишна възраст детето е в състояние да ходи с единия крак пред другия (пета - пръсти) на повърхност поне с ширината на стъпалото му.

Психомоторно развитие

Психомоторното развитие на детето има генетични, двигателни и психологически основи.
Продукт може да окаже влияние върху психомоторното развитие на детето, ако действа на двигателното ниво.
Двигателното ниво включва няколко основни елемента: телесна проекция, динамична координация, равновесие, координация око-ръка, фина моторика и времево-пространствена ориентация.

Телесна проекция

Телесната проекция е представата, която детето има за своето тяло. Тя му позволява да има по-фин контрол върху движенията си и по-точно възприятие за тялото си. Първоначално то се изгражда от усещания и действия („усещане за тяло, тялото в движение“), преди да бъде представено и изобразено („представено тяло“, рисунка на човек). Колкото повече детето действа, толкова по-прецизна става проекцията на тялото му.

Координация око-ръка

Координацията око-ръка включва действия, които позволяват на детето да се прицелва с цялото си тяло или с част от него - най-малките да следват траектория, след това се прицелват към големи предмети и цели с ръцете и краката, а след това и към все по-малки и по-малки цели до пълен контрол на движенията - писане, нанизване на топчета на връв и др.

Времево-пространствена ориентация

Времево-пространствената ориентация включва всичко, което ориентира детето във времето (преди/след, ритмични дейности, ден/нощ, сезон и др.) и пространството (отпред/отзад, горе/долу, ляво/дясно и др).