Скрий филтрите
Филтри 0
Сортирай по
Филтри 0
ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559

BTWIN

8328431

ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559

62,90 лв.
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
  • ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
ГУМА ЗА МТВ ALL TERRAIN 9 SPEED 26x2.10 TUBELESS READY / ETRTO 54-559
размер :
Няма наличност онлайн
Ако искате да получите известие, когато продуктът е наличен отново, въведете имейл.

Наличност в магазина

Тази гума е предназначена за планинско колоездене в свободното време по всякакви терени.

Предимства

Съвместимост

За вътрешни гуми и капли 26".

Сцепление

Агресивните V-образни грайфери осигуряват сцепление по всякакви терени.

Устойчивост на пробиване

Усилени кантове, мека основа 55 TPI за по-голям комфорт.

Ефективност

Широчината от 2,10 и слабо изразените грайфери осигуряват ефективност.

Тегло

815 грама. Мек борд.

Непромокаемост

Монтажът без вътрешна гума изисква употребата на латексова течност.

Инструкции


ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Как да прецените износването на гумата?

За отчитане степента на износване на гумите и най-вече на необходимостта от смяна, трябва да се проверява състоянието на протектора. Именно той определя ефикасността на гумата, тъй като е в пряк контакт със съответния терен. Гумата е износена и трябва да се смени, когато грайферите в средата на протектора са толкова износени, че са се изравнили със страничните.

Как се демонтира гума?

За да демонтирате външната гумата, трябва да изпуснете изцяло въздуха от вътрешната.
След това може да я извадите от шината с щанга за демонтаж.

Как се монтира гума?

За да монтирате отново гумата, поставете единия ръб върху стената на шината. След това напомпайте вътрешната гума до около 30% от желаното налягане, преди да я поставите във външната (така ще намалите риска да я прищипете към каплата).
Накрая вкарайте и другия ръб около шината, започвайки от обратната на вентила страна.
Преди да напомпате докрай вътрешната гума, проверете дали не е прищипана между външната и шината.

Как се напомпва гума?

Напомпвайте внимателно.
Препоръчителното налягане е указано върху страницата на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.

Съветите на експертите

Напомпвайте гумата до налягането, съответстващо на терена, по който ще карате, и най-вече на метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно - в сухо време може да напомпате повече.

Tubeless Ready

Тази гума може да се монтира безкамерно, ако се използва специалната шина "Tubeless". За да избегнете, или поне да намалите, опасността от спукване, както и за по-добро уплътняване, може да приложите специална течност "tubeless".
Препоръчва се при Tubeless (безкамерен) монтаж гумите да се напомпват с компресор или с помпа за високо налягане. Tubeless Ready осигурява оптимално сцепление и ефективен комфорт.