Реф. : 8588490
Добави в любими
Продуктът вече е добавен
ТРЕНИРОВКИ СЪС СОБСТВЕНО ТЕГЛО

ЛОСТ ЗА НАБИРАНЕ СЪС СИСТЕМА НА ЗАКЛЮЧВАНЕ, 70 СМ CORENGTH

CORENGTH
4.4/5
4.4/5
Декатлон
  • Доставка в магазин От 23/01/2022 Безплатно
  • Доставка до офис или пункт за взимане От 25/01/2022 6лв.
  • Доставка до адрес От 26/01/2022 6лв.
Нашият екип създаде този лост, за да можете да правите набирания и упражнения със собствено тегло у дома. Търсите лост, който се монтира лесно и бързо? С този лост за набирания лесно можете да укрепите мускулите на горната част на тялото. Може да се монтира без винтове.

Предимства

Здравина Лостът издържа 100 кг без винтове и 120 кг с винтове.
Мултифункционалност Един уред за укрепване на мускулите на гърба, ръцете и корема.
Лесен монтаж/демонтаж Лесен монтаж/демонтаж без инструменти благодарение на системата за закрепване.
Компактност Прибирате го лесно под леглото или в гардероба.
ВИДЕО ЗА ПРОДУКТА

Техническа информация

Лост за набиране в домашни условия

Нашият екип създаде този лост, за да не се налага да правите компромис. Благодарение на системата за закрепване не е необходимо да пробивате дупки в стената, за да го монтирате.
Патентованата система за заключване гарантира пълна безопасност.
Резултатът е: тренирате вкъщи, без да правите размествания и да променяте вашия дом.ВНИМАНИЕ: не монтирайте на гипсокартон.

Как да монтирате лоста за набиране?

Без винтове: завъртете двата края на лоста, за да регулирате дължината му.
Затегнете средната част, за да фиксирате дължината.

За да не се развие и разхлаби лостът по време на тренировка, плъзнете малкия син пръстен в един от двата края.
Можете да правите набирания и от двете страни на лоста без притеснения.
С винтове: пробийте дупки на подходяща височина на едно ниво и вкарайте в тях винтовете и накрайниците.

Размери

Лостът е с дължина от 65 до 95 см. Червените накрайници са с диаметър 4,7 см.

КОМПЛЕКСНА ТРЕНИРОВКА С ЕДИН УРЕД

Без значение дали целта ви е укрепване на мускулатурата или оформяне на релеф, с лоста можете да правите упражнения от вис за горната част на тялото - бицепси, гръб, рамене, гърди и корем. Набиранията с подхват (длани към вас) натоварват повече бицепсите. Набиранията с надхват (длани към лоста) натоварват повече гърба.За натоварване на коремните мускули - вдигане на крака от вис.

Съвети за начинаещи и напреднали

Способността да вдигнете собственото си тегло често е едно от първите предизвикателства в силовите тренировки. Ако сте начинаещи и искате да си помогнете, можете да използвате ластици, с които да отнемете част от съпротивлението на теглото ви.
Ако искате да направите набиранията по-трудни, можете да използвате нашите жилетки с тежест.

Покажи повече Покажи по-малко

Състав/Съвети за съхранение и поддръжка

Състав
Рамка/ шаси на ролери
5% термопластичен полиуретан, 80% стомана, 15% нитрилен каучук
Ограничения за употреба: Максимално натоварване: 120 кг с винтове, 100 кг без винтове.
инструкция За повече информация за продукта разгледайте инструкция

Тестове и гаранция

Гаранция 2 години

Мнения на потребители

Мнения на нашите екипи