УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ, ИНФОРМИРАМЕ ВИ, ЧЕ ПОРАДИ технически причини са ВЪЗМОЖНи забавяния В ДОСТАВКАТА НА някои ПОРЪЧКИ. Благодарим ви за разбирането!
Реф. : 8353818
Добави в любими
Продуктът вече е добавен

ЛОСТ ЗА НАБИРАНЕ 70 СМ

5/5
Декатлон
до 32,30лв. - %

От

32,30лв.**
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
32,30лв. - %
Преди0лв.Сега32,30лв.*
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* * От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
* Цена от и до изчерпване на количествата
ВИЖ НАЛИЧНОСТ В МАГАЗИН
Нашият екип създаде този лост, за да можете да правите набирания и упражнения със собствено тегло у дома. Искате да тренирате вкъщи? С лоста за набирания лесно укрепвате мускулите на горната част на тялото.

Предимства

Здравина Лостът издържа 100 кг без винтове и 130 кг с винтове.
Мултифункционалност Един уред за укрепване на мускулите на гърба, ръцете и корема.
Лесен монтаж/демонтаж Лесен монтаж/демонтаж без инструменти благодарение на системата за закрепване.
Компактност Прибирате го лесно под леглото или в гардероба.

Техническа информация

Лост за набиране в домашни условия

Обикновено уредите за тренировки вкъщи нарушават естетиката на интериора.Нашият екип създаде този лост, за да не се налага да правите компромис. Благодарение на системата за закрепване не е необходимо да пробивате дупки в стената, за да го монтирате. Обща информацияС него можете да тренирате вкъщи, без да правите размествания и променяте вашия дом.

Как да монтирате лоста за набиране?

Регулирайте дължината на лоста, като завъртите двата края.
Стегнете централната част, за да заключите лоста.
Завъртете лоста към себе си. От тази страна можете да правите набирания с надхват (длани към лоста).Ако искате да правите набирания с подхват (длани към вас), просто застанете от другата страна на лоста.По този начин лостът няма да се развие и разхлаби.

Комплексна тренировка с един уред

Независимо дали целта ви е укрепване на мускулатурата или оформяне на релеф, с лоста можете да правите упражнения от вис за горната част на тялото - бицепси, гръб, рамене, гърди и корем. Набиранията с подхват (длани към вас) активират повече бицепсите. Набиранията с надхват (длани към лоста) активират повече гърба. За коремните мускули изпълнявайте вдигане на крака от вис.

Съвети за начинаещи и напреднали

Способността да вдигнете собственото си тегло често е едно от първите предизвикателства в силовите тренировки. Ако сте начинаещи и искате да си помогнете, можете да използвате ластици, с които да отнемете част от съпротивлението на теглото ви. Ако искате да направите набиранията по-трудни, можете да използвате нашите жилетки с тежест.

Покажи повече Покажи по-малко

Състав/Съвети за съхранение и поддръжка

Състав
Конструкция
100.00% стомана
Пяна
100.00% нитрилен каучук
Капачка
100.00% термопластичен полиуретан
Ограничения за употреба: Издържа макс. тегло 130 кг (с винтове), 100 кг (без винтове).

Тестове и гаранция

Гаранция 2 години

Мнения на потребители

Мнения на нашите екипи