Реф. : 8353819
Добави в любими
Продуктът вече е добавен
АКСЕСОАРИ ТРЕНИРОВКИ СЪС СОБСТВЕНО ТЕГЛО

ЛОСТ ЗА НАБИРАНЕ 100 СМ DOMYOS

DOMYOS
5/5
Декатлон
до 42,40лв. - %

От

42,40лв.**
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
42,40лв. - %
Преди0лв.Сега42,40лв.*
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* * От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
* Цена от и до изчерпване на количествата
Нашият екип създаде този лост, за да можете да правите набирания и упражнения със собствено тегло у дома. Искате да тренирате вкъщи? С лоста за набирания лесно можете да укрепите мускулите на горната част на тялото. Може да се монтира без винтове.

Предимства

Здравина Лостът издържа 100 кг без винтове и 130 кг с винтове.
Мултифункционалност Един уред за укрепване на мускулите на гърба, ръцете и корема.
Лесен монтаж/демонтаж Лесен монтаж/демонтаж без инструменти благодарение на системата за закрепване.
Компактност Прибирате го лесно под леглото или в гардероба.

Техническа информация

Лост за набиране в домашни условия

Обикновено уредите за тренировки вкъщи нарушават естетиката на интериора.
Нашият екип създаде този лост, за да не се налага да правите компромис. Благодарение на системата за закрепване не е необходимо да пробивате дупки в стената, за да го монтирате.
С него можете да тренирате вкъщи, без да правите размествания и променяте вашия дом.

Как да монтирате лоста за набиране?


Завъртете лоста към себе си. От тази страна можете да правите набирания с надхват (длани към лоста).
Ако искате да правите набирания с подхват (длани към вас), просто застанете от другата страна на лоста.
По този начин лостът няма да се развие и разхлаби.

Комплексна тренировка с един уред

Без значение дали целта ви е укрепване на мускулатурата или оформяне на релеф, с лоста можете да правите упражнения от вис за горната част на тялото - бицепси, гръб, рамене, гърди и корем. Набиранията с подхват (длани към вас) натоварват повече бицепсите. Набиранията с надхват (длани към лоста) натоварват повече гърба.За натоварване на коремните мускули - вдигане на крака от вис.

Съвети за начинаещи и напреднали

Способността да вдигнете собственото си тегло често е едно от първите предизвикателства в силовите тренировки. Ако сте начинаещи и искате да си помогнете, можете да използвате ластици, с които да отнемете част от съпротивлението на теглото ви.
Ако искате да направите набиранията по-трудни, можете да използвате нашите жилетки с тежест.

Размери и употреба

Дължината на лоста се регулира от 95 до 120 см, диаметър 30 мм.
Лостът издържа натоварване до 100 без винтове и 130 с винтове.
Ако лостът е фиксиран с винтове, можете да го използвате, за да закачите ластици или фитнес уред STRAP TRAINING 100.
Препоръчваме да проверите здравината на стените, преди да монтирате лоста и да избягвате монтаж на стени от гипсокартон.

Покажи повече Покажи по-малко

Състав/Съвети за съхранение и поддръжка

Състав
Конструкция
100.00% стомана
Пяна
100.00% нитрилен каучук
Капачка
100.00% термопластичен полиуретан
Ограничения за употреба: Макс. тегло на трениращия 130 кг с винтове, 100 кг без винтове.

Тестове и гаранция

Тестови продукт Всички наши продукти са тествани и одобрени от представителна група спортуващи, преди да бъдат предложени за продажба.
Гаранция 2 години

Мнения на потребители

Мнения на нашите екипи