Възползвай се от безплатна доставка на поръчки над 100 лв. и под 5 кг.
ОЩЕ ВЪПРОСИ

За да пазаруваш онлайн, трябва да имаш регистрация и да влезеш в клиентския си профил на decathlon.bg.
Добави желаните продукти в количката си и следвай стъпките, за да завършиш поръчката.
Финализирай поръчката, като избереш предпочитан начин на доставка:

1. До желан от теб адрес, чрез куриерска фирма ExpressOne или до желан от теб офис на Econt Express.
Условия за доставка може да откриеш тук .

2. До желан от теб адрес, чрез доставка до 24 часа.

3. До физически магазин, чрез click & collect.

4. До физически магазин, чрез онлайн резервация.

Да, можеш да получиш фактура. Нужно e да си регистриран като юридическо лице и да въведеш съответните данни в профила си.

Ако си избрал някой от следните методи на доставка: "Доставка до магазин", "Доставка до офис", "Доставка до адрес от склад",след създаването на онлайн поръчка може да откриеш фактурата си в твоя профил. Ако си избрал "Доставка до адрес от магазин", фактурата ще бъде в поръчката ти.

Срокът за доставка варира от 2 до 5 дни след създаването на поръчка, според предпочетената услуга и начин на доставка.

* В случай, че продуктите са налични в далечен склад, е възможно срокът да бъде увеличен до 20 дни, като за това ще бъдете уведомени преди завършване на поръчката.

Случва се на всеки да забрави паролата си, затова не се притеснявай.
Просто отиди на страницата за вписване, кликни "забравена парола" и въведи имейла, който си използвал за създаването на профила.
Ще получиш имейл до няколко минути с линк, на който да кликнеш и да смениш паролата си.

Доставки се извършват само в рамките на България.

Доставка до офис на Еконт и Еконтомат е възможна в събота и празнични дни. Доставка до адрес не се извършва през уикендите и празничните дни.

Може да се случи, да не си на посочения адрес в часа на доставката.
В такива случаи куриерът ще се опита да се свърже на посочения телефон, за да установите удобен за теб час.
В случай, че куриерът не успее да се свърже с теб, поръчката ти ще се съхранява в най-близкия офис на куриерската компания в продължение на 7 дни.

За да промениш личните си данни, е нужно да влезеш в клиентския си профил на decathlon.bg
В менюто "Моят профил" можеш да променяш адрес, парола или имейл.

Можеш да се свържеш с нас на контактната ни форма, както и на телефон 02 902 10 70, за да откажеш поръчката си.

За да проследиш онлайн поръчка, е необходимо да влезеш в клиентския си профил на decathlon.bg
В менюто "Моите поръчки", ще можеш да откриеш поръчката си, както и да следиш статуса й в реално време.
След като поръчката бъде предадена на куриер, ще можещ да видиш товарителницата в менюто на сайта ни, както и ще получиш уведомителен имейл.

1. Касовият бон е твоята гаранция. Винаги, когато предявяваш рекламация на продукт, трябва да представиш оригиналния касов бон или фактура, с който си закупил продукта.

2. При предявяване на рекламация, подготви продукта в неговата цялост (напр. със стелки, връзки, етикети, ако са налични и др.). Ако не можем да идентифицираме продукта, рекламацията може да не бъде удовлетворена.

3. Представи своя баркод от лоялната програма Decathlon Club, ако си я използвал при закупуване на продукта.

4. Нашите сътрудници ще проверят дали продуктът подлежи на гаранционно връщане. Ако продуктът има фабричен дефект, ще го поправим или ще го заменим с нов. Ако не можем да поправим или заменим продукта с нов, ще възстановим заплатената за продукта сума. Ако продуктът не отговаря на гаранционните условия за фабричен дефект или срок на гаранцията, рекламацията може да не бъде удовлетворена.

5. Пълните гаранционни условия на продуктите на Decathlon можете да намерите на този линк.