ОЩЕ ВЪПРОСИ

За да пазарувате онлайн, трябва да имате регистрация и да влезете в клиентския си профил на decathlon.bg.
Добавете желаните продукти в количката си и следвайте стъпките, за да завършите поръчката.
Финализирайте поръчката, като изберете предпочитан начин на доставка:
1. До желан от Вас адрес, чрез куриерска фирма M&BM Express. Условия за доставка можете да откриете тук .
2. До физически магазин, чрез онлайн резервация или click & collect.

Да, можете да получите фактура. Нужно e да сте регистрирани като юридическо лице и да въведете съответните данни в профила си.

Радваме се да Ви съобщим, че вече можете да откриете още по-голям асортимент от спортни продукти, и това наложи да увеличим срока за доставка до 5 работни дни.

* В случай, че продуктите са налични в далечен склад, е възможно срокът да бъде увеличен до 14 дни, като за това ще бъдете уведомени преди завършване на поръчката.

Вече само с няколко клика може да получите цялата си поръчка в избран магазин на Декатлон напълно безплатно!

В случай, че желаете да получите продукт, който не е наличен в любимия Ви магазин, за Вас е подходяща услугата click & collect - доставката в този случай отнема до 3 дни. Поръчката се заплаща онлайн с дебитна/кредитна карта.

Онлайн резервацията е за Вас, ако желаете да запазим продукт, който вече е наличен в желания магазин.
Поръчката се подготвя за 1 час и остава резервирана за 3 дни, можете да платите само на касата в магазина.

Случва се на всеки да забрави паролата си, затова не се притеснявайте.
Просто отидете на страницата за вписване, кликнете "забравена парола" и въведете имейла, който сте използвали за създаването на профила.
Ще получите имейл до няколко минути с линк, на който да кликнете и да смените паролата си.

Доставки се извършват само в рамките на България.

Не, за съжаление това е невъзможно, тъй като куриерската компания не обслужва адреси събота, неделя и на официални празници.

Може да се случи, да не сте на посочения адрес в часа на доставката.
В такива случаи куриерът ще се опита да се свърже на посочения телефон, за да установите удобен за Вас час.
В случай, че куриера не успее да се свърже с Вас, поръчката Ви ще се съхранява в най-близкия офис на куриерската компания в продължение на 7 дни.

За да промените личните си данни, е нужно да влезете в клиентския си профил на decathlon.bg
В менюто "Моят профил" можете да променяте адрес, парола или имейл.

Можете да променяте поръчката си от "Моят профил" от менюто "Моите поръчки" или да се свържете с нас на контактната ни форма, както и на телефон 02 902 10 70.

За да проследите онлайн поръчка, е нужно да влезете в клиентския си профил на decathlon.bg
В менюто "Моите поръчки", ще можете да откриете Вашата поръчка, както и да следите статуса й в реално време.
След като поръчката бъде предадена на куриер, ще можете да видите товарителницата в менюто на сайта ни, както и ще получите известителен имейл.

1. Касовият бон е Вашата гаранция. Винаги, когато предявявате рекламация на продукт, трябва да представите оригиналния касов бон или фактура, с които сте закупили продукта.

2. При предявяване на рекламация, подгответе продукта в неговата цялост (напр. със стелки, връзки, етикети, ако са налични и др.). Ако не можем да идентифицираме продукта, рекламацията може да не бъде удовлетворена.

3. Представете своята карта Декатлон, ако сте я използвали при закупуване на продукта.

4. Нашите сътрудници ще проверят дали продуктът подлежи на гаранционно връщане. Ако продуктът има фабричен дефект, ще го поправим или ще го заменим с нов продукт. Ако не можем да поправим или заменим продукта с нов, ще възстановим заплатената за продукта цена. Ако продуктът не отговаря на гаранционните условия за фабричен дефект или срок на гаранцията, рекламацията може да не бъде удовлетворена.

5. Пълните гаранционни условия на продуктите на Декатлон можете да намерите на този линк.