Поръчки, направени след 13.03.2020 г., могат да имат временно забавяне поради технически проблеми, съчетани със задържане на доставките при преминаване на границите на страната ни.
Реф. : 8569430
Добави в любими
Продуктът вече е добавен
БАНСКИ КОСТЮМИ И АКСЕСОАРИ ЗА ВОДНА ГИМНАСТИКА

КОЛАН ЗА ПЛАВАЕМОСТ NEWBELT, ЗА ВОДНА ГИМНАСТИКА, СИН NABAIJI

NABAIJI
Мнения от потребителите
Декатлон
до 32,90лв. - %

От

32,90лв.**
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
Екипите ни разработиха този колан за поддръжка на тялото на повърхността на водата. Задължителен аксесоар за тичане в дълбока вода при акваджогинг. Коланът за плаваемост улеснява движенията във водата. Размер S = 55-70 кг / M= 70-85 кг/ L= 85-100 кг.

Предимства

Помощно средство за плуване Спомага за плаваемост в отвесна или хоризонтална позиция (с глава над водата).
Лесно използване Лесно и бързо поставяне благодарение на предната катарама.
Анатомичен дизайн Ергономична форма за стабилно фиксиране към гърба.

Техническа информация

ВИДОВЕ ТРЕНИРОВКИ

Предназначен за водна гимнастика и акваджогинг.
Акваджогингът е водна тренировка за придвижване във водата, пресъздаваща движенията при тичане на сушата. Акваджогингът е много ефективен за извайване на тялото и като кардио тренировка за продължителна издръжливост на сърцето. Тренировките могат да се провеждат както в дълбока вода, така и в плитка вода, върху постелка за акваджогинг.

КОМФОРТ ПРИ УПОТРЕБА

Коланът с пяна EVA приляга отлично по гърба, осигурява оптимален комфорт и поддържа горната част на тялото над водата.

ПРАВИЛНА СТОЙКА И НЯКОЛКО ПРИМЕРНИ УПРАЖНЕНИЯ

Начална позиция: след поставяне на колана на гърба, придържайте гърба изправен и гърдите леко наклонени напред.

УПРАЖНЕНИЕ 1

Тичайте във водата за тонизиране на цялото тяло: заемете начална позиция + Извършвайте махови движения напред и назад с разперени ръце и крака. Опитайте се да свиете колената и да протегнете крак, после изтласкайте назад.

УПРАЖНЕНИЕ 2

Последователни тласъци със стъпала за тонизиране на краката: заемете начална позиция + Свийте колената към гърдите и изпънете единия крак навън. Повтаряйте движението като сменяте краката.

УПРАЖНЕНИЕ 3

Повдигане на колената за интензивно кардио и тонизиране на кожата: заемете начална позиция + сгънете колената към гърдите, след това изпънете единия крак към дъното на басейна. Повтаряйте движението като сменяте краката.

Покажи повече Покажи по-малко

Състав/Съвети за съхранение и поддръжка

Състав
Конструкция
100.00% EVA
Съвети за поддръжка Да се оставя да изсъхне след използване.

Тестове и гаранция

Гаранция 2 години

Мнения на потребители

Мнения на нашите екипи