Здраво и регулируемо стоманено въже.

  • ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ Фитнес - БЪРЗО ВЪЖЕ 100  DOMYOS - Тренировъчни аксесоари
  • ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ Фитнес - БЪРЗО ВЪЖЕ 100  DOMYOS - Тренировъчни аксесоари
  • ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ Фитнес - БЪРЗО ВЪЖЕ 100  DOMYOS - Тренировъчни аксесоари
  • ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ Фитнес - БЪРЗО ВЪЖЕ 100  DOMYOS - Тренировъчни аксесоари
  • ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ Фитнес - БЪРЗО ВЪЖЕ 100  DOMYOS - Тренировъчни аксесоари
Реф. : 8380099
Добави в любими
Продуктът вече е добавен
ФИТНЕС, КАРДИО ТРЕНИРОВКИ

БЪРЗО ВЪЖЕ 100, ЖЪЛТО DOMYOS

DOMYOS
Декатлон
до 18,40лв. - %

От

18,40лв.**
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / От

* От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
18,40лв.  %
Преди0лв.Сега18,40лв.**
От които еко-участие: DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / От

* * От До

* Разпродажби от до и до изчерпване на наличностите
* Цена от и до изчерпване на количествата
ВИЖ НАЛИЧНОСТ В МАГАЗИН
Отличен избор за крос тренировки и за скачане с двойно превъртане. Бързото въже 100 се регулира лесно според ръста на спортуващия. Позволява да тренирате за експлозивност и скорост. Идеално е за крос тренировки и за интервални функционални тренировки.

ПРЕДИМСТВА

Регулиране Дълго е 2,80 м и може да се регулира в зависимост от ръста на спортуващия.
Ергономичен захват Тънки пластмасови ръкохватки.
Ходови качества Бързо въже, подходящо за трениране на скоростта.
Устойчивост на триене Стоманено въже с устойчиво на триене с настилката покритие.

ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

Как да регулирате дължината на въжето за скачане?

Определете подходящата дължина, като поставите крака си в средата на въжето и издърпате ръкохватките нагоре по дължината на тялото. Ако сте начинаещи или искате да ви е по-лесно, издърпайте ръкохватките до нивото на раменете. Ако сте напреднали, регулирайте дължината така, че ръкохватките да стигат до нивото на последните ребра или пъпа.

Регулиране

1. Отвийте винта в горната част на ръкохватката.
2. Избутайте въжето навън и го регулирайте спрямо ръста ви.
3. Завийте винта.
Въжето е готово за скачане.

Скачане без риск от наранявания

При скачане на въже трябва да стегнете мускулите на корема и да държите тялото изправено. Тазът също трябва да е стегнат, без огъване в кръста, което може доведе до болки и травми в тази област. Ако сте начинаещи и още не сте овладели техниката на скачане, опитайте се да скачате два пъти при всяко завъртане на въжето, редувайте по два пъти десен и ляв крак. Силно препоръчително е да се носят обувки за омекотяване на ударите.

Енергиен разход

15 минути скачане на въже се равнява на 30 минути джогинг.
За 1 час упражнения се изгарят до 725 калории.

Ползи от скачането на въже

Въжето за скачане е ефикасно средство за изгаряне на калории, отслабване и вталяване на силуета.Упражнението е едновременно лесно за изпълнение, но и комплексно, тъй като подобрява равновесието и стойката. При скачането на въже участват мускулите на долната част на тялото, но също така се тонизират ръцете, раменете, Ако вече сте овладели правилната техника, скачането на въже ще ви помогне да подобрите издръжливостта си.

Знаете ли, че...

Въжето е цветно, за да го забелязвате по-лесно. За начинаещите този детайл е много полезен, тъй като настилката във фитнес залите обикновено е черна.

Безплатни видео упражнения

На Domyos.com ще намерите безплатни видео упражнения, реализирани със съдействието на треньори от нашите спортни центрове.

Покажи повече Покажи по-малко

СЪСТАВ/СЪВЕТИ ЗА СЪХРАНЕНИЕ И ПОДДРЪЖКА

Състав
Дръжка/ръкохватка
100.00% полипропилен
Въже
50.00% стомана, 50.00% поливинилхлорид без фталати
Съвети за съхранение Опънете въжето, като използвате неподвижна опорна точка, за да не се усуква.
Ограничения за употреба: Задължително носете обувки при скачане.

ТЕСТОВЕ И ГАРАНЦИЯ

Гаранция 2 години

КЛИЕНТИТЕ НИ КУПИХА И…

Клиентите ни купиха и…

МНЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИ

МНЕНИЯ НА НАШИТЕ ЕКИПИ