Често задавани въпроси

Онлайн поръчки и пазаруване

Трябва ли да се регистрирам или да бъда в клиентския си профил, когато пазарувам онлайн?

За да пазарувате онлайн, трябва да имате регистрация или да влезете в клиентския си профил на Decathlon. Ако вече имате Kарта Decathlon, можете просто да влезете в профила на картата си за лоялност. В случай, че нямате Kарта Decathlon, създайте нов профил и можете да вземете картата си от всеки един наш магазин. 

Какво се случва, ако забравя паролата нa профила си?

Случва се на всеки да забрави паролата си, затова не се притеснявайте. Просто отидете на страницата за вписване, кликнете ‘забравена парола’ и запишете имейла, който сте използвали за създаването на профила. Ще получите имейл до няколко минути с линк, на който да кликнете и да смените паролата си

Направих грешка в поръчката си! Как да я поправя?

Ако желаете да промените някои от продуктите, брой заявени продукти или да откажете цялата поръчка, свържете с нас възможно най-бързо по телефон или имейл (contactbg@decathlon.com), за да променим поръчката. Имайте предвид, че поръчката може да бъде променена само преди да е предадена на куриер.

Към началото

Наличност на продуктите

Как да разбера, ако продуктите в онлайн магазина са налични?

Когато продуктът е наличен, на страницата му има бутон ‘Купи сега’.

В случай, че продуктът не е наличен за поръчка онлайн, но е наличен в някой от физическите ни магазини Ви препоръчваме да се обадите директно в магазина, за да направите поръчка или да ни пишете на contactbg@decathlon.com. Контакти на магазините ни можете да откриете ТУК

Много от продуктите, които виждате онлайн може да поръчаме и специално за Вас от складовете ни в Европа. Моля, изпратете ни линк към продукта или неговия референтен номер, за да проверим наличностите и да дадем срок за доставка. Имейлът на който да се свържете с нас е: decathlonbg@decathlon.com.

Мога ли да проверя за наличността в конкретен физически магазин на Decathlon?

Ако продуктът не е наличен в онлайн магазина, можете да проверите наличността на страницата на продукта или да се да се свържете с удобен за Вас физически магазин на Decathlon. Контакти на магазините ни можете да откриете ТУК.

Към началото

Условия на доставка

Колко време отнема доставката?

От момента, в който получите потвърдителен имейл за изпращане на поръчката Ви, тя ще пристигне до 2 работни дни. Поръчки, направени до 14ч., се изпращат на същия работен ден. Поръчки, направени след 14ч., се изпращат на следващия работен ден. Имайте предвид, че фитнес уредите или пратки с особености се доставят до 5 работни дни.

Моля, свържете се с нас, ако не получите потвърдителен и-мейл. В случай, че такъв не е постъпил е възможно да е възникнала грешка при създаване на поръчката.

 

Каква е цената за доставка?

Цената на доставката за цяла България е 5 лв. За всички поръчки над 100 лв. доставката е безплатна!

Какво е условието да получа безплатна доставка?

Безплатна е доставката на всички поръчки на стойност над 100лв.

Доставяте ли поръчките си през уикендите и по празници?

Не, за съжаление това е невъзможно, тъй като куриерската компания не обслужва адреси събота, неделя и на официални празници.

Мога ли да променя допълнително адреса/мястото за доставка?

Да, в случай, че не сте получили имейл с потвърждение за изпращане на поръчката, можете да се свържете с нас по телефон и/или имейл, за да променим адреса. Ако вече сте получили имейл с потвърждение за изпращане, можете да се свържете с нас или директно с куриерската компания, за да промените адреса. Куриерът ще съобщи новото време за доставка, както и ако има допълнително оскъпяване.

Какво се случва, ако по време на доставката не съм си вкъщи / в офиса?

Може да се случи, да не сте на посочения адрес в часа на доставката.В такива случаи куриерът ще се опита да се свърже на посочения телефон, за да установите удобен за Вас час. В случай, че куриера не успее да се свърже с Вас поръчката Ви ще се съхранява в най-близкия офис на куриерската компания в продължение на 7 дни.

Мога ли да получа фактура на юридическо лице?

Да, можете да получите фактура. Достатъчно е да ни изпратите предварително данните на юридическото лице по имейл.

Доставяте ли извън България?

Доставяме само в България.

ВАЖНО: Пратки с тарифно тегло над 20 кг се приемат и доставят от куриера от и до приземен етаж на сградата, в която е адресът на получателя. Той приема да осигури съдействие на куриера за товаренето и разтоварването. 

Към началото

Плащане

Как мога да платя?

Можете да платите с дебитна или кредитна карта, избирайки онлайн плащане или да платите с наложен платеж при получаване на поръчката си.

Мога ли да използвам е-ваучера си, докато пазарувам онлайн?

За момента не е възможно да използвате е-ваучер, докато купувате онлайн, но работим по въпроса да активираме тази възможност

Към началото

Замяна и връщане на продукти

Получих грешен продукт. Какво да направя?

Извиняваме се за причиненото неудобство! Ако сте получили различен цвят, размер или продукт, който не сте поръчали, лесно може да го замените във всеки един от нашите магазини. Също така можете да го изпратите обратно с куриер, като ние ще заплатим цената на доставката и ще изпратим правилния продукт.

Мога ли да поръчам онлайн и да заменя / върна продукта във физически магазин?

Продуктите, закупени онлайн, могат да бъдат заменени или върнати във всеки един магазин на Decathlon в България. Това се отнася и за продуктите закупени във физически магазин.

Моля, пазете касовия си бон (платежен документ). Той е Вашата гаранция! За всички замени и/или връщания в магазините на Декатлон, както и при онлайн пазаруване се изисква касов бон.

Нямам платежен документ (фактура, касова бележка), но искам да направя връщане или замяна.

За съжаление, съгласно българското законодатлество , стоки и продукти не могат да бъдат връщани или заменяни без представяне на валиден платежен документ (фактура, касова бележка или др.) 

Къде да изпратя продуктите, които искам да върна или заменя?

Продуктите, които искате да върнете, можете да изпращате до: гр. София, ул. Олимпийска 4, Онлайн магазин Decathlon

Моля, имайте предвид, че замени и връщания са за Ваша сметка.

Получих дефектен продукт, как да го върна?

Извиняваме се за създаденото неудобство! Ако получите  дефектен или повреден продукт, можете да го замените или върнете във всеки един магазините ни в страната или да го изпратите, заедно с надлежните документи на адрес: гр. София 1166, ул. Олимпийска 4, за Онлайн магазин Decathlon. Моля, свържете се с нас за да организираме връщане за сметка на Decathlon.

Моля, пазете касовия си бон (платежен документ). Той е Вашата гаранция! За всички замени и/или връщания в магазините на Декатлон, както и при онлайн пазаруване се изисква касов бон.

Поръчката пристигна непълна. Как да получа липсващия продукт?

Извиняваме се за причиненото неудобство. Моля, свържете се с нас незабавно, за да изпратим липсващия продукт. Цената за доставка на допълнителния продукт е за сметка на Decathlon и няма да бъдете таксуван за нея.

Как да откажа поръчката си?

Ако поръчката все е още не предадена на куриера (не сте получили имейл с потвърждение за това), можете да откажете поръчката, като се обадите възможно най-бързо на отдел Обслужване на клиенти или по имейл на contactbg[at]decathlon.com.

Към началото

 

Пазаруване на стоки в магазините ни

Еднакви ли са цените във физическите магазини и онлайн магазина?

Да, цените, които предлагаме във всички наши магазини, са еднакви. На различни цени са единствено последни бройки от стари колекции, които излизат от производство. Поради динамичността на наличностите продуктите не са видими в онлайн магазина. 

Мога ли да поръчам чрез онлайн магазина и продуктите да бъдат изпратени във физически магазин?

Вече само с няколко клика, можете да получите цялата си поръчка в избран магазин на Декатлон напълно безплатно! Изберете продуктите, продължете напред и изберете начин на получаване Click & Collect - новата услуга на Декатлон, чрез която можете да запазите, пробвате и платите поръчката си директно на място! Бързо, лесно и само с няколко клика - Click & Collect!

Мога ли да пробвам уредите и продуктите в магазина?

Разбира се, че да! Можете да пробвате всички наши продукти на обособените за това места в магазините на Decathlon: можете да карате колело, ролери, скейтборд, да изиграете игра на тенис на маса, да поритате топка и какво ли още не.

А докато децата ви се забавляват с Oxelo, Вие можете да пробвате дрехи или обувки.

Предлагате ли следпродажбен сервиз за продуктите?

Да, предлагаме сервиз за някои от продуктите, които предлагаме, като например велосипеди, ски и др. Повече за сервиза можете да прочетете тук.

Предлагате ли специален гаранционен сервиз?

Всички продукти, закупени в Decathlon имат 2 години гаранция. Някои от продукти (велосипеди, фитнес уреди, маси за тенис, раници и др) имат гаранция 5 години, 10 години или дори доживотна гаранция! 

Препоръчваме Ви да изпозвате Карта Decathlon при всяка своя покупка. Така, когато имате оплакване можете директно да дадете номера на картата си и така бързо ще се идентифицира закупения продукт.

Моля, пазете касовия си бон (платежен документ). Той е Вашата гаранция! За всички замени и/или връщания в магазините на Декатлон, както и при онлайн пазаруване се изисква касов бон.

Към началото